نتیجه بد اخلاقی برخی گروه های سیاسی، ایجاد نا امیدی در جامعه است
نتیجه بد اخلاقی برخی گروه های سیاسی، ایجاد نا امیدی در جامعه است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در دیدار با جمعی از اصولگرایان حامی دولت در استان،افزود: متاسفانه برخی افراد و گروه های سیاسی در کشور، در مسیر اخلاق مداری و حفظ منافع ملی حرکت نمی کنند.وی با بیان اینکه در زمان […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در دیدار با جمعی از اصولگرایان حامی دولت در استان،افزود: متاسفانه برخی افراد و گروه های سیاسی در کشور، در مسیر اخلاق مداری و حفظ منافع ملی حرکت نمی کنند.
وی با بیان اینکه در زمان انتخابات، افراد با سلیقه ها و گرایش های مختلف فعالیت کردند، اظهار کرد: انتخابات، همواره باید موجب حفظ منافع ملی، افزایش انسجام سیاسی و اجتماعی و افزایش ارتباطات بین المللی شود؛ به عبارت دیگر اگر برگزاری انتخابات موجب شکاف بین آحاد مختلف جامعه شود، این امر مشکلات فراوانی در جامعه در پی خواهد داشت.
مقام عالی اجرایی استان به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از همه گروه های سیاسی و مسئولان مختلف انتظار می رود که روز به روز، فضای امیدآفرین و با نشاطی در کشور فراهم کنند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، به گفته رئیس خانه احزاب استان زنجان، در زمان حاضر ۳۶ حزب و تشکل سیاسی در سطح این استان فعال هستند.
درویش امیری بر ضرورت انعکاس اخبار مثبت در حوزه های مختلف تاکید کرد و ادامه داد: انعکاس اخبار منفی و نا امید کننده در جامعه، موجب می شود روحیه با نشاط و امید آفرین مردم به ویژه جوانان تحت تاثیر قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه استان زنجان طی سال های اخیر، در حوزه صنعت و جذب سرمایه گذار، گام های موثر و مهمی برداشته است، اظهار کرد: استان زنجان در سال گذشته از نظر شاخص های سرمایه گذاری در حوزه صنعت، رتبه ۴ کشوری و در بخش جذب سرمایه گذاری خارجی نیز رتبه۱۰ کشور را کسب کرد.
استاندار زنجان حمایت از بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران در حوزه های مختلف را امری ضروری دانست و افزود: برای توسعه و پیشرفت استان، باید فضا و زمینه های لازم جهت سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی فراهم شود.
درویش امیری با تاکید بر اینکه به هیچ مدیری اجازه نمی دهیم در امر سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی در استان کارشکنی کند، تصریح کرد: برای توسعه و پیشرفت استان، مدیران باید با ایجاد بسترهای مناسب و در راستای حمایت از بخش خصوصی، تلاش کنند.
وی تاکید کرد: مدیران نباید در انجام فعالیت ها، تنها به سرمایه و اعتبار دولتی تکیه کنند، بلکه باید با استفاده از مشارکت سرمایه گذاران خارجی، ثروت مردم و بخش خصوصی، در راستای تحقق اهداف توسعه استان و در حوزه های مختلف گام بردارند.
۷۳۱۲/۶۰۸۵
دریافت: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی