برخی بانک ها در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی کارشکنی می کنند
برخی بانک ها در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی کارشکنی می کنند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، صدیف بدری روز شنبه در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اردبیل افزود: ارایه بسته های حمایتی دولت به بخش خصوصی اقدام خوبی است و می تواند بعنوان فرصتی برای رونق بخش صادرات و ایجاد تحول اقتصادی باشد.وی اضافه کرد: پارسال تسهیلات خوبی به […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، صدیف بدری روز شنبه در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اردبیل افزود: ارایه بسته های حمایتی دولت به بخش خصوصی اقدام خوبی است و می تواند بعنوان فرصتی برای رونق بخش صادرات و ایجاد تحول اقتصادی باشد.
وی اضافه کرد: پارسال تسهیلات خوبی به واحد های تولیدی و صنعتی استان پرداخت شده ولی باید بازخورد این تسهیلات مشخص شود که چه مقدار شغل و یا تثبیت اشتغال ناشی از این تسهیلات در استان ایجاد شده است .
بدری افزایش اعتبارات عمرانی استان را یادآور شد و افزود: امسال اعتبارت عمرانی این استان نسبت به سال گذشته با مصوبه مجلس ۲برابر شد که می تواند تحول بیشتری را در بحث عمرانی ایجاد کند.
نماینده اردبیل،نیر،نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت گسترش ارتباط استان اردبیل با کشور همسایه و استفاده از این ظرفیت اقتصادی گفت: ارتباط جاده ای و ریلی اردبیل با جمهوری آذربایجان باید عملی گردد و در این رابطه قرار است با حضور وزیر راه و شهرسازی و مقام های آذری این مسئله مورد بررسی قرار گرفته و تفاهم نامه لازم امضا شود.
وی ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی را یادآور شد و افزود: با راه اندازی این طرح، ارتباطات جاده ای استان با کشورهای همسایه تقویت شده و خط ریلی هم برای حمل ونقل کالاهای تولید شده راه اندازی خواهد شد.
بدری با اشاره به محدودیت های گمرک بیله سوار گفت: محدودیت های اعمال شده در این گمرک که ناشی از وضعیت نامناسب ترانزیت می باشد قابل پذیرش نیست و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.
وی افزود: برای حل مشکلات گمرک بیله سوار بهتر است شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در بیله سوار برگزار شود تا از نزدیک مشکلات موجود بررسی شده و راهکار لازم هم ارایه شود .
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، در این جلسه بانک ها ،بخش خصوصی و دستگاههای اجرایی عملکرد خود را درباه تسهیلات رونق تولید ارایه کردند .
تاکنون در استان اردبیل ۹۰۰ واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد ۶۰۰ واحد فعال و نیمه فعال هستند.
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/۶۰۱۶/ ۷۱۱۰