آذربایجانشرقی قهرمان مسابقات هندبال منطقه ۳ نونهال پسر شد
آذربایجانشرقی قهرمان مسابقات هندبال منطقه ۳ نونهال پسر شد

جلیل احمدی، روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها که با حضور هفت تیم از ‘زنجان، قزوین و آبیک، تبریز و اهر، ارومیه و بوکان’ انجام شد تیم های هندبال قزوین و زنجان نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.وی با بیان اینکه […]

جلیل احمدی، روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها که با حضور هفت تیم از ‘زنجان، قزوین و آبیک، تبریز و اهر، ارومیه و بوکان’ انجام شد تیم های هندبال قزوین و زنجان نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
وی با بیان اینکه هر تیم با ۱۶ ورزشکار در این پیکارها حاضر شده بودند اظهار کرد: مسابقات در قالب یک گروه سه تیمی و یک گروه چهارتیمی در سالن اختصاصی هندبال و هاکی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.
احمدی افزود: تیم های زنجان، ارومیه و قزوین در قالب گروه سه تیمی و تیم های آبیک، تبریز، اهر و بوکان در قالب گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: ۶ داور از استان های زنجان، تبریز و قزوین این مسابقات را را قضاوت کردند که در پایان نیز به تیم های برتر نشان، جایزه نقدی، کاپ و حکم قهرمانی اهدا شد.
دبیر هیات هندبال استان زنجان گفت: نخستین دوره این رقابت ها سال ۹۴ در اهر از توابع آذربایجانشرقی، دومین دوره آن سال ۹۵ در بوکان از توابع استان کردستان برگزار شد.
۶۰۸۴/۸۰۶۸
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش