طرح خرید تضمینی گوشت مرغ در استان زنجان اجرا می شود
 طرح خرید تضمینی گوشت مرغ در استان زنجان اجرا می شود

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، عبدالله جعفری صبح شنبه در جلسه کار گروه کشاورزی، افزود: با هدف حمایت از تولید کنندگان طرح خرید تضمینی گوشت مرغ در استان زنجان اجرا می شود.  وی اظهار کرد: به دلیل کاهش قیمت گوشت مرغ با هدف حمایت از تولید کنندگان، شرکت پشتیبانی امور دام […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، عبدالله جعفری صبح شنبه در جلسه کار گروه کشاورزی، افزود: با هدف حمایت از تولید کنندگان طرح خرید تضمینی گوشت مرغ در استان زنجان اجرا می شود. 

وی اظهار کرد: به دلیل کاهش قیمت گوشت مرغ با هدف حمایت از تولید کنندگان، شرکت پشتیبانی امور دام استان زنجان بر اساس ضوابط ابلاغی اقدام به خرید گوشت مرغ تولید کنندگان استان کرده است.

 مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در حال حاضر گوشت مرغ خط یک کشتارگاهی با قیمت ۶۶ هزار ریال و گوشت مرغ خط دو کشتارگاهی به صورت شیرین پک و منجمد به قیمت ۶۹ هزار و ۵۰۰ ریال توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان خریداری می شود.

جعفری  هدف از اجرای طرح خرید تضمینی گوشت مرغ توسط وزارت جهاد کشاورزی را حمایت از تولید کنندگان عنوان کرد و افزود: مرغدارانی که تمایل به تحویل مرغ تولیدی خود به شرکت پشتیبانی امور دام دارند می توانند از طریق اتحادیه تعاونی مرغداران و یا زنجیره های تولید مرغ در استان اقدام کنند.