۲ خبر کوتاه از نیروی انتظامی زنجان
۲ خبر کوتاه از نیروی انتظامی زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان ایجرود موفق شدند ۲ دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در مسیر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان ایجرود موفق شدند ۲ دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در مسیر ارتباطی زنجان – بیجار، را شناسایی و متوقف کنند.
سردار علی آزادی افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس ها، سه هزار و ۴۵۰ ثوب انواع البسه، ۶ هزار و ۶۰۹ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی اظهار کرد: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام توان و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.
****
دستگیری سارق باغهای شهرستان خرمدره
فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از دستگیری سارق باغ های این شهرستان در یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت از باغ های اطراف شهرستان خرمدره، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ عباس حسنی افزود: تیم گشت کلانتری ۱۱ شهرستان خرمدره پس از چند شبانه روز گشت زنی در اطراف باغ ها سرانجام به فردی که در حال پرسه زدن در اطراف باغ ها بود مضنون و با هماهنگی دستگاه قضایی او را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: ماموران این متهم را هنگام چیدن گردو از باغ های اطراف مشاهده و دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی