کسب مدال نقره توسط ورزشکار اردبیلی در رقابت های دو و میدانی باشگاه‌های کشور
کسب مدال نقره توسط ورزشکار اردبیلی در رقابت های دو و میدانی باشگاه‌های کشور

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مرحله نهایی بیست و یکمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شد و بهنام شیری دوومیدانی‌کار اردبیلی از باشگاه ذوب آهن اصفهان مقام دوم  این دوره را کسب کرد. وی در این مسابقات با پرتاپ […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مرحله نهایی بیست و یکمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شد و بهنام شیری دوومیدانی‌کار اردبیلی از باشگاه ذوب آهن اصفهان مقام دوم  این دوره را کسب کرد.

وی در این مسابقات با پرتاپ ۵۸٫۵۲متر، پس از احسان حدادی پرتابگر با سابقه کشورمان که پرتابی به طول ۶۴٫۱۸ داشت، به مقام دومی دست یافت.

شیری مهر ماه امسال نیز در رقابت‌های لیگ طلایی دوومیدانی کشور که با حضور نفرات برتر این رشته ورزشی در تهران برگزار شد، بعد از احسان حدادی و محمدی صمیمی مقام سوم را به دست آورده بود.

این ورزشکار اردبیلی که مدت ده سال در رشته پرتاپ دیسک دوومیدانی فعالیت می‌کند، چندین عنوان قهرمانی کشور و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.