تخصیص تسهیلات حمایتی برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی در زنجان
تخصیص تسهیلات حمایتی برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی در زنجان

عبدالله جعفری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: جهاد کشاورزی با انعقاد تفاهم نامه ای با صندوق توسعه ملی، به تامین تسهیلات سرمایه در گردش برای تجار و صادر کنندگان اقدام کرده است.به گفته وی، تسهیلات اعطایی با نرخ سود ۱۷ و نیم درصد با هدف تنظیم بازار، توسعه بازرگانی خارجی، بهبود تراز تجاری […]

عبدالله جعفری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: جهاد کشاورزی با انعقاد تفاهم نامه ای با صندوق توسعه ملی، به تامین تسهیلات سرمایه در گردش برای تجار و صادر کنندگان اقدام کرده است.
به گفته وی، تسهیلات اعطایی با نرخ سود ۱۷ و نیم درصد با هدف تنظیم بازار، توسعه بازرگانی خارجی، بهبود تراز تجاری و افزایش رقابت برای تولید کیفی و صادرات انواع محصولات کشاورزی اعطا می‌شود.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تجار و صادر کنندگان دارای کارت بازرگانی و برنامه صادرات امسال می توانند با اعلام برنامه نسبت به ارایه درخواست به منظور معرفی برای دریافت تسهیلات به مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی این استان مراجعه کنند.
جعفری تاکید کرد: تامین سرمایه در گردش تجار و صادر کنندگان مشوق بسیار خوبی برای ورود آنان به بازار محصولات کشاورزی و توسعه صادرات است.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، از ابتدای سال گذشته تاکنون گوجه فرنگی، سیب درختی، کشمش، میوه های خشک شده، هندوانه، لبنیات، گاو زنده، جوجه یک روزه و تخم مرغ نطفه دار جزو محصولات صادر شده به کشورهای دنیا بوده است.
این محصولات به کشورهای عراق، روسیه، کویت، مالزی، هلند، ارمنستان، دانمارک، آلمان، اتریش، بلژیک، مجارستان، لهستان، قطر، بحرین، آذربایجان، افغانستان و ترکیه صادر شده است.
۷۳۲۵/۶۰۸۵
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی