۱۰ ایده دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اردبیل به مرحله تولید رسید
۱۰ ایده دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اردبیل به مرحله تولید رسید

دکتر محمد ضعیفی زاده روز سه شنبه در همایش دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه افزود: هر دانشجوی علاقمند به پژوهش ۵۰ درصد مسیر پژوهشگر شدن را در این واحد طی می کند.او ارتباط دانشجویان با حوزه معاونت پژوهشی را در ۲ مرحله دانست که در مرحله اول بحث های تکلیفی که مربوط به درس های […]

دکتر محمد ضعیفی زاده روز سه شنبه در همایش دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه افزود: هر دانشجوی علاقمند به پژوهش ۵۰ درصد مسیر پژوهشگر شدن را در این واحد طی می کند.
او ارتباط دانشجویان با حوزه معاونت پژوهشی را در ۲ مرحله دانست که در مرحله اول بحث های تکلیفی که مربوط به درس های عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی است و بخش دوم هم مربوط به حوزه علاقمندی های دانشجویان به بحث پژوهش است.
وی اظهار کرد: حوزه معاونت پژوهشی در مسیر تولید علم و تجاری سازی علم است تلاش می کند و رویکرد جدید تجاری سازی علم نیز در اولویت است.
وی بیان کرد: حوزه پژوهش در بخش تجاری سازی در ۲ بخش یاریگر دانشجویان است ، اول در بخش مرکز تحقیقات و دوم از طریق مرکز رشد و واحدهای فن آور که دانشجویان تسهیلات لازم را جهت انجام طرح های و ایده های خود دریافت می کنند.
وی گفت: هر یک از دانشجویان که بتوانند در مجلات خاص و معتبر مقالاتی را چاپ کنند کاملا از پرداخت شهریه معاف می شوند و یا اگر دانشجویانی علاقه به شرکت در طرح تحقیقاتی و ایده خاصی داشته باشند می توانند از طریق انجمن های علمی و یا باشگاه پژوهشگران جوان به فعالیت بپردازند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اردبیل ، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل هم در این همایش گفت: دانشکده علوم پزشکی با ۳۲ سال سابقه تاسیس در برهه های مختلف زمانی توانسته برای دانشگاه افتخار آفرین باشد.
توکل موسی زاده افزود: امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در سطح استان یکی از بهترین فضاها را برای تحصیل در رشته های پزشکی فراهم کرده است.
او گفت: امیدواریم که با حضور فارغ التحصیلان امسال در رشته های پزشکی، پرستاری، مامایی و علوم آزمایشگاهی در سال های آینده شاهد افتخار آفرینی های بزرگتر از سوی این دانشکده باشیم.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:یفعلی موسی زاده
۶۰۱۸/۶۰۱۶