نتایج هفته اول و دوم لیگ ووشوی جوانان ایران
نتایج هفته اول و دوم لیگ ووشوی جوانان ایران

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، از صبح امروز (جمعه، ۲۱ مهر) فصل جدید لیگ ووشوی جوانان ایران در بخش پسران، به میزبانی آکادمی ووشو آغاز شد. در این مسابقات ۹ تیم در دو گروه حضور دارند که به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند تا تیم‌های راه یافته به […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، از صبح امروز (جمعه، ۲۱ مهر) فصل جدید لیگ ووشوی جوانان ایران در بخش پسران، به میزبانی آکادمی ووشو آغاز شد. در این مسابقات ۹ تیم در دو گروه حضور دارند که به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند تا تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شوند.

تیم‌های باشگاه مقاومت، هیات اردبیل، سپاه سلمان و  لرستان گروه یک این مسابقات را تشکیل داده‌اند که به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند.

اما در گروه دو این دور از رقابت‌ها، پرشین طبرستان، هیات البرز، رنگ فیروزه شیراز، زرین بیز و هیات قزوین حضور دارند که مانند گروه یک برای معرفی تیم‌های برتر به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

از صبح امروز جمعه ۲۱ مهر رقابت‌های هفته اول و دوم لیگ ووشوی جوانان در دو گروه اول و دوم برگزار شد که در این پیکارها نتایج زیر به دست آمد.

گروه یک(هفته اول):
سپاه سلمان ۴ – هیات اردبیل ۳
لرستان صفر – باشگاه مقاومت ۱۱

گروه یک(هفته دوم):
لرستان صفر – هیات اردبیل ۶
باشگاه مقاومت ۱۰ – سپاه سلمان صفر

گروه دوم(هفته اول):
هیات قزوین ۲ – زرین بیز ۹
رنگ فیروزه شیراز ۶ – هیات البرز ۵

گروه دوم(هفته دوم):
رنگ فیروزه شیراز ۴ – پرشین طبرستان ۶
هیات البرز ۷ – زرین بیز ۵

انتهای پیام