بارش باران در مازندران و اردبیل/ ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج ـ چالوس
بارش باران در مازندران و اردبیل/ ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج ـ چالوس

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخنری وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور کرج ـ چالوس محدوده بیلقان تا کیلومتر ۵ نیمه‌سنگین است. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک […]

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخنری وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور کرج ـ چالوس محدوده بیلقان تا کیلومتر ۵ نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محور اردبیل ـ خلخال و گردنه الماس در استان اردبیل مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی به بارش باران در اکثر محورهای غرب استان مازندران اشاره و تصریح کرد: در محورهای اردبیل ـ مغان، گرمی ـ بیله‌سوار و پارس‌آباد ـ مشکین‌شهر در استان اردبیل بارش باران جریان دارد.

سرهنگ رحمانی در خصوص یک‌طرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران طبق روال روزهای جمعه، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ امروز جمعه، از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.