۳۲۵۲ قطعه زمین به روستائیان زنجان واگذار شده است
۳۲۵۲ قطعه زمین به روستائیان زنجان واگذار شده است

سجاد صنعتی منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر به واگذاری سند واحدهای  مسکونی روستایی و شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در بخش روستایی ۴۷ هزار و ۶۰۲ سند واحد مسکونی روستایی در استان زنجان واگذار شده و در شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر ۴ هزار […]

سجاد صنعتی منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر به واگذاری سند واحدهای  مسکونی روستایی و شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در بخش روستایی ۴۷ هزار و ۶۰۲ سند واحد مسکونی روستایی در استان زنجان واگذار شده و در شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر ۴ هزار و ۹۹۷ سند واحد مسکونی واگذار شده است. 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به واگذاری زمین به روستاییان از ابتدا تاکنون در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون سه هزار و ۲۵۲ قطعه زمین به روستاییان در زنجان واگذار شده است. 

صنعتی منفرد تاکید کرد:  بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی، غیر دولتی عمومی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای محرومیت زدایی تشکیل شد، این نهاد به صدور سند مالکیت واحدهای روستایی و شهری تأکید جدی دارد و تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است. 

وی گفت: صدور سند واحدهای مسکونی روستایی هزینه چندانی برای خانوارهای روستایی به دنبال ندارد و در این راستا روستاییان طی فرآیندی برای صدور سند به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یادآور شد:  بعد از تشکیل بنیاد مسکن به فرمان امام خمینی(ره) این ارگان در زمینه بهسازی مسکن روستایی، احداث مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و دیگر زمینه‎ها فعالیت می‌کند.

صنعتی منفرد تصریح کرد: بنیاد مسکن تاکنون منشا خدمات فراوانی در جمهوری اسلامی در خصوص تامین مسکن محرومین،بازسازی مناطق آسیب دیده در حوادث زلزله، سیل و محرومیت زدایی در روستاها بوده است.