آغاز برداشت سیب زمینی از مزارع استان زنجان
آغاز برداشت سیب زمینی از مزارع استان زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از زنجان ؛مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:در حال حاضر کشاورزان در مناطق مختلف استان زنجان اقدام به برداشت محصول سیب زمینی از سطح مزارع خود کرده اند.  حسین عامری با اشاره به اختصاص ۶ هزار و ۳۰۰ […]

آغاز برداشت سیب زمینی از مزارع استان زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از زنجان ؛مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:در حال حاضر کشاورزان در مناطق مختلف استان زنجان اقدام به برداشت محصول سیب زمینی از سطح مزارع خود کرده اند.

 حسین عامری با اشاره به اختصاص ۶ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان زنجان به کشت سیب زمینی طی سال زراعی ۹۶ -۹۵ بیان داشت: پیش بینی می شود امسال از این سطح ۲۲۰ هزار تن محصول برداشت و روانه بازارهای مصرف شود.

 وی با بیان اینکه امسال از حدود ۶۰۰ هکتار مزرعه بذری سیب زمینی در استان زنجان، بالغ بر ۱۵ هزار تن بذر برداشت شد، تصریح کرد: سیب زمینی بذری تولید شده در استان به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار مطلوب به اکثر استان های کشور ارسال می شود.

انتهای پیام /ر

تولید بالغ بر ۱۵ هزار تن سیب زمینی بذری در زنجان