خلخال عاری از جرایم خشن است
خلخال عاری از جرایم خشن است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، سرهنگ محمد نمازی روز پنجشنبه در همایش پلیس ، امنیت و اصناف خلخال افزود: نبود جرایم خشن و سازمان یافته موجب شده تا این شهرستان رتبه برتر نخست را از لحاظ پایین بودن سطح جرایم کیفری خشن و سازمان یافته در بین شهرستان های استان […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، سرهنگ محمد نمازی روز پنجشنبه در همایش پلیس ، امنیت و اصناف خلخال افزود: نبود جرایم خشن و سازمان یافته موجب شده تا این شهرستان رتبه برتر نخست را از لحاظ پایین بودن سطح جرایم کیفری خشن و سازمان یافته در بین شهرستان های استان اردبیل کسب کند و این مهم از افتخارات مردم و پلیس خلخال است.
وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی که پلیس برای امنیت و امنیت برای همه نامگذاری شده گفت: ایجاد امنیت پایدار برای همه اقشار مختلف جامعه هدف پلیس بوده که این مهم با همکاری تنگاتنگ مردم خلخال به ویژه بازاریان و کسبه در این شهرستان محقق شده است.
وی اظهار کرد: احترام به قانون و رعایت مقررات توسط هر یک از اقشار جامعه همواره موجب پیشگیری از وقوع جرایم شده و پایین بودن جرایم کیفری خشن در خلخال حاکی از پایبندی مردم این شهرستان به اخلاق و قانون مداری و احترام به مقررات در همه حال است.
فرمانده انتظامی خلخال با بیان اینکه پیشگیری از بهترین راهکارهای وقوع سرقت در سطح اماکن تجاری است افزود: استفاده از قفل های ایمنی و نصب دوربین های مدار بسته در واحدهای تجاری و صنفی همواره عرصه سرقت را برای سرقت اموال مردم تنگ کرده است.
حجت مددی ، رئیس اتاق اصناف خلخال نیز در این جلسه از فعالیت بیش از سه هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در این شهرستان خبرداد و گفت: آرامش حاکم بر بازار حاصل تلاش شبانه روزی پلیس در ایجاد امنیت و آسایش برای بازاریان است.
وی افزود: رعایت حال گردشگران از سوی ماموران پلیس راهور و برخورد بسیار خوب آنها با مسافران و میهمانان و وضعیت گردشگری تابستان امسال خلخال بسیار مطلوب بود و بیشتر گردشگران از سفر خود به این منطقه راضی بوده و با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک کردند.
مددی اظهار کرد: رعایت قوانین و مقررات مربوط به قاچاق کالا از سوی بازاریان و کسبه خلخال موجب شده تا این شهرستان عاری از هرگونه فعالیت های قاچاق کالای سازمان یافته باشد.
در این مراسم از ۲ پیشکسوت بازار خلخال و نیز از فرماندهی انتظامی و نیروهای تحت امر وی به پاس قدردانی از تلاش آنها در برقراری نظم و امنیت در بازار تجلیل شد.
شهرستان خلخال با ۹۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۹/۶۰۱۸