ضرورت آموزش پلیس اردبیل جهت برخورد با جرایم سازمان‌یافته
ضرورت آموزش پلیس اردبیل جهت برخورد با جرایم سازمان‌یافته

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ناصر عتباتی ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل متذکر شد: ضروری است نیروهای پلیس متناسب با جرایم پیشرفته و سازمان‌یافته آموزش ببینند. وی افزود: با توجه به اینکه در وضعیت فعلی متخلفان و مجرمان از شیوه‌های جدیدی برای پیشبرد اهداف خود استفاده […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ناصر عتباتی ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل متذکر شد: ضروری است نیروهای پلیس متناسب با جرایم پیشرفته و سازمان‌یافته آموزش ببینند.

وی افزود: با توجه به اینکه در وضعیت فعلی متخلفان و مجرمان از شیوه‌های جدیدی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند، لازم است متناسب با ضرورت و اقتضائات فعلی پلیس نیز آموزش ببیند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تأکید کرد: پلیس همواره ضامن آرامش و امنیت است و به همین دلیل طی کردن آموزش‌های لازم متناسب با اقتضائات روز ضروری است.

عتباتی با اشاره به عملکرد مطلوب پلیس انتظامی استان در برقراری نظم و انضباط اضافه کرد: به ویژه در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) وضعیت مطلوبی برقرار شد.

وی افزود: در حال حاضر همدلی مطلوبی بین پلیس اردبیل و دستگاه قضایی برقرار است و این موضوع خود به ایجاد امنیت پایدار منجر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اولویت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را برخورد مقتدرانه با جرائم  عنوان و اضافه کرد: بی‌شک با کسانی که در جامعه در صدد برهم زدن نظم و امنیت عمومی هستند به شدت و مطابق مقررات برخورد می‌شود.