احداث ۶مجتمع خدماتی بین راهی در استان اردبیل
احداث ۶مجتمع خدماتی بین راهی در استان اردبیل

علی رحمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تکمیل و راه اندازی این مجتمع ها ۱۸۰ نفر اشتغال می یابند . وی بااشاره به سهم حمل و نقل راهداری در اشتغالزایی افزود: اشتغال زایی این اداره کل بیشتر در زمنیه ناوگان حمل و نقل و راه اندازی مجتمع های خدماتی […]

علی رحمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تکمیل و راه اندازی این مجتمع ها ۱۸۰ نفر اشتغال می یابند .
وی بااشاره به سهم حمل و نقل راهداری در اشتغالزایی افزود: اشتغال زایی این اداره کل بیشتر در زمنیه ناوگان حمل و نقل و راه اندازی مجتمع های خدماتی است که در سال های اخیر بخش خصوصی اقدام مهمی را در این زمینه انجام داده است.
رحمتی نوسازی ناوگان حمل ونقل استان یادآور شد و گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری استان در قالب ۳۰۰ طرح از سوی بخش خصوصی در نظر گرفته شده که با تکمیل انها ۶۰۰ نفر در این بخش اشتغال خواهند یافت .
مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان اردبیل در باره نوسازی ناوگان درون استانی هم گفت: در این بخش ۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد که اشتغال ۵۰ نفر هم در این بخش فراهم می شود .
رحمتی درباره طرح های اشتغالزای حمل و نقل بین شهری افزود: یکصد طرح با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار در این بخش در دستور کار است که منجر به اشتغال ۱۰۰ نفر در استان خواهد شد .
در حال حاضر ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان اردبیل فعالیت می‌کند.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
۷۱۱۰/ ۱۲۵۷