کارآفرینان برتر اردبیل شناسایی می‌شوند
کارآفرینان برتر اردبیل شناسایی می‌شوند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، قاسم رحیمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در نظر داریم با کمک دستگاه‌های اجرایی کارآفرینان برتر را شناسایی کرده و در جشنواره کارآفرینان مشارکت دهیم. وی افزود: سال گذشته برای اولین بار یک کارآفرین برتر از استان اردبیل در سطح ملی معرفی شد […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، قاسم رحیمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در نظر داریم با کمک دستگاه‌های اجرایی کارآفرینان برتر را شناسایی کرده و در جشنواره کارآفرینان مشارکت دهیم.

وی افزود: سال گذشته برای اولین بار یک کارآفرین برتر از استان اردبیل در سطح ملی معرفی شد و ضروری است با هدف الگوسازی و استفاده از تجارب، کارآفرینان برتر معرفی شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر اردبیل در ماه‌های آینده ادامه داد: رویکرد این جشنواره شناسایی و معرفی بنگاه‌هایی که از سال ۹۲ تاکنون با تکیه بر نوآوری به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته‌اند خواهد بود.

به گفته رحیمی تمامی بنگاه‌های کسب‌وکار بدون محدودیت در اندازه (خرد، کوچک، متوسط و بزرگ) می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۲۴۰ نفر در این جشنواره از استان اردبیل اضافه کرد: از ادارات استان درخواست شده تا کارآفرینان برتر خود را معرفی کنند.

وی متذکر شد: بنگاه‌های شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره می‌بایست قبل از سال ۱۳۹۳ تأسیس شده باشند و کارآفرینانی که در جشنواره کارآفرینان برتر سال‌های ۹۴ یا ۹۵ بعنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی انتخاب شده‌اند امکان ثبت‌نام در جشنواره ۹۶ را نخواهند داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان این جشنواره را فرصتی برای معرفی توانمندی‌های استان دانست و تأکید کرد: متقاضیان می‌توانند پاسخ  سؤالات خود از جشنواره را با شماره‌های ۳۳۲۴۷۰۸۰-۳۳۲۵۲۸۳۵ این اداره کل جویا شوند.