سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دو بخش استانی و کشوری فراخوان شده است
سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دو بخش استانی و کشوری فراخوان شده است

علی لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دو بخش استانی و کشوری فراخوان شده است که ۳۰ آبان آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره می‌باشد. وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تحقق منویات مقام معظم رهبری در سطح جامعه توسط اصحاب رسانه می‌باشد. […]

علی لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دو بخش استانی و کشوری فراخوان شده است که ۳۰ آبان آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره می‌باشد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تحقق منویات مقام معظم رهبری در سطح جامعه توسط اصحاب رسانه می‌باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: برگزاری این جشنواره در ۷ موضوع؛ نقش مردم و مسؤولان در تحقق اشتغال و تولید و مقابله با مفساد اقتصادی، نقش فرهنگ پایداری و مقاومت در شکل گیری تمدن اسلامی، نقش جهاد کبیر در پیشرفت عدالت اجتماعی، حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و نفوذ، اصل عدم تحریف اندیشه‌های امام خمینی(ره)، لزوم پیوستگی فرهنگی معماری اسلامی و انقلاب در مبلمان شهری، آتش به اختیار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش کشوری و استانی برگزار خواهد شد، بیان کرد: در بخش کشوری این جشنواره مقاله‌نویسی، گزارش‌نویسی، یادداشت و مقاله، تیتر و عکس خبری محورهای این جشنواره را شامل می‌شوند.

لطفی تصریح کرد: محورهای این جشنواره در بخش استانی نیز فیلم کوتاه داستانی و انیمیشن موشین گرافیک ۲ دقیقه‌ای شرکت داده خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: اختتامیه این جشنواره ۱۹ آذرماه در اردبیل برگزار خواهد شد که برندگان نیز در جشنواره کشوری شرکت داده خواهد شد.