بهره مندی بیش از ۸ هزار کودک از خدمات مهدکودک ها در استان اردبیل
بهره مندی بیش از ۸ هزار کودک از خدمات مهدکودک ها در استان اردبیل

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در مراسم افتتاح مهدکودک شهر کورائیم با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مهدکودک در استان وجود دارد، از ارائه یک وعده غذای گرم در مهدکودک ها به کودکان خبر داد. وی از احداث […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در مراسم افتتاح مهدکودک شهر کورائیم با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مهدکودک در استان وجود دارد، از ارائه یک وعده غذای گرم در مهدکودک ها به کودکان خبر داد.

وی از احداث ساختمان مجتمع خدمات بهزیستی در بخش کورائیم هم خبر داد و افزود:  مجتمع خدمات بهزیستی در بخش کورائیم با ارائه خدمات مختلف بهزیستی اعم از پیشگیری، توانبخشی و اجتماعی به جامعه هدف احداث می شود.

در این مراسم حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر هم با قدردانی از خدمات بهزستی به افراد تحت پوشش و کودکان در مهد کودکها، به اهمیت تعلیم و تربیت کودکان اشاره کرد و گفت: تعلیم و تربیت کودکان در مهد کودک ها باید به سمت و سوی قرآنی و اسلامی باشد و مربیان مهدکودک ها دراین خصوص برنامه داشته باشند.

در پایان مراسم کلنگ احداث ساختمان مجتمع خدمات بهزیستی شهر کورائیم به زمین زده شد.