مهر عاطفه ها در مدارس استان زنجان برگزار شد
مهر عاطفه ها در مدارس استان زنجان برگزار شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، در مراسم زنگ عاطفه ها در آموزشگاه دخترانه شاهد اطهر شهر زنجان، افزود: کمیته امداد نهاد مردمی است و لذا با توجه به ساختار تعریف شده بر اساس اعتماد سازی و شفاف سازی حرکت می کند و در این […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، در مراسم زنگ عاطفه ها در آموزشگاه دخترانه شاهد اطهر شهر زنجان، افزود: کمیته امداد نهاد مردمی است و لذا با توجه به ساختار تعریف شده بر اساس اعتماد سازی و شفاف سازی حرکت می کند و در این میان مشارکت اقشار مختلف مردم اهمیت زیادی دارد.
هدایت صفری افزود: جشن عاطفه ها در ۲ مرحله برنامه ریزی شد که مرحله اول آن در روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریور امسال برگزار شد و مردم نوعدوست این استان یک میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان کمک کردند.
وی بیان کرد: هم اکنون سه هزارو ۸۸ دانش آموز در سیستم نظام جامع این نهاد با هویت کامل شناسایی و ثبت شده اند و مبالغ جمع آوری شده به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.
صفری افزود: کمکهای جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه توسط مدیران و اولیای مدارس و با نظارت کمیته امداد بین دانش آموزان نیازمند و حتی به تشخیص مربیان در همان مدرسه توزیع می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: سال گذشته در جشن عاطفه های مدارس استان ۹۸ میلیون تومان کمک شد که پیش بینی می شود این رقم امسال به ۲ برابر افزایش یابد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، مراسم مهر عاطفه‌ها با همکاری اداره آموزش‌وپرورش استان و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت پرورشی این اداره روز ۱۹ مهر امسال در مدارس تعیین شده این استان برگزار شد.
هم اکنون ۲۲ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۳۹ هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار، ۱۷هزار سالمند، ۳ هزار و ۷۰۰ دانشجو و دانش ‌آموز و ۶۵۹ بیمار خاص و سرطانی است.
۷۳۲۰/۶۰۸۵
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی