به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مرتضی صفری مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تسلیت ایام محرم و سالروز شهادت اباعبدالله الحسین (ع) گفت : تا زمانی که جمهوری اسلامی با آرمان های امام […]

تهیه و پخش 6 هزار دقیقه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز زنجانبه گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مرتضی صفری مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تسلیت ایام محرم و سالروز شهادت اباعبدالله الحسین (ع) گفت : تا زمانی که جمهوری اسلامی با آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و تعالیم روح بخش اسلام که مانند استکبار ستیزی بخش مهمی از آن است و تا زمانی که دشمنی دشمنان به شیوه های مختلف ادامه دارد دفاع مقدس هم ادامه دارد.

  صفری با بیان اینکه امروز ماموریت مشترک و خطیر صدا و سیما و سپاه پاسداران ، حضور فعال در مقابله با جنگ نرم و استحاله فرهنگی است افزود : در شرایط حساس نقش سپاه در استان نقش بی بدیلی است و خوشبختانه تعامل سپاه استان با مردم در عرصه های مختلف کاملاً ملموس و مشهود است . وی با اشاره به میزان بیننده شبکه استانی گفت : آخرین نظرسنجی ها درباره میزان مخاطب رادیو و تلویزیون نشان می دهد که شبکه استانی سیما ۸۰ درصد بیننده و رادیوی استانی نیز ۳۱ درصد شنوده در سطح استان دارد .
وی به آسیب های فضای مجازی اشاره کرد و افزود : طبق اعلام نیروی مراجع ذی صلاح استان از پارسال تاکنون جرایم در فضای مجازی ۴۰ درصد افزایش داشته که بیشتر آنها جرایم اخلاقی و کلاهبرداری ها بوده است که می طلبد نهادهای انقلابی بیش از پیش از ظرفیت های موجود برای آگاهی بخشی به مردم بهره بگیرند.
مدیرکل مرکز زنجان همچنین به هفته دفاع مقدس اشاره کرده و افزود : در هفته دفاع مقدس هم ۶هزار دقیقه برنامه در رادیو و تلویزیون مرکز زنجان تهیه و پخش شد که در این راستا همراهی مناسب سپاه استان با برنامه سازان صدا و سیما ستودنی بود.
فرمانده سپاه انصارالمهدی استان هم در این دیدار با بیان اینکه کشور امروز در وضعیت بسیار حساسی قرار دارد گفت : اوج نبرد بین دو جبهه انقلاب اسلامی و استکبار است و دشمن با تمام قوا در این نبرد حاضر است.
سردار کرمی با اشاره به اینکه عامل اصلی فتنه در منطقه آمریکا و صهیونیست است افزود : دشمن درصدد است در ایران که ناامنی ایجاد کرده و در این راستا با فشار و تهدید و تحریم و جنگ نرم نبرد وارد میدان شده است. وی افزود : امروز در مقابل تهاجمات دشمن باید با بصیرت سیاسی و روحیه جهادی ایستادگی کنیم و در این جنگ تمام عیار رسانه ها بویژه رسانه ملی به عنوان رسانه مورد اعتماد مردم و مسئولین در خط مقدم نبرد قرار دارد.
سردار کرمی از زحمات صادقانه و خالصانه مدیرکل ، مدیران و کارکنان صدا و سیما در صحنه های حساس و برنامه های مختلف قدردانی کرد و افزود: تلاش های بسیجی وار و حرکت های جهادی کارکنان صدا و سیما برای آماده سازی مقدمات پوشش برنامه های عزاداری دهه اول محرم برای خدمت به مردم ، ستودنی است. وی همچنین نقش صداوسیما را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان واجب فراموش شده بسیار موثر عنوان کرده و از تلاشهای رسانه استانی در این زمینه نیز قدردانی کرد .
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان نیز با بیان اینکه بعثت ، غدیر و عاشورا ۳ اتفاق مهم در تاریخ اسلام است گفت : عاشورا تضمین کننده سلامت و صلابت سعادت بعثت و غدیر بوده است . با حجت الاسلام متین گفتند بارزترین نتیجه تبلیغ و اشاعه ماجرای عاشورا که با اقدام رسانه ای حضرت زینب و امام سجاد (ع) و مسلمانان تاکنون صورت گرفت ، ظهور و بروز انقلاب اسلامی ایران بود.
وی گفت : پوشش ۴۵ ساعته عزاداری های مردم زنجان در شبکه های برون مرزی و ملی اتفاق بسیار ارزشمندی بوده است که در این راستا باید از کارکنان خدوم رسانه استانی تشکر و قدردانی نمود .
حجت الاسلام متین خلوص نیت عزاداران را موجب جهانی شدن عزاداری های ۸ و ۱۱ محرم دانست و افزود : مدیریت جهادی و فعالیت های کارکنان صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این خصوص غیرقابل انکار و ستودنی است .