بدهی ۷۴ میلیارد تومانی مشترکان به شرکت برق زنجان
بدهی ۷۴ میلیارد تومانی مشترکان به شرکت برق زنجان

علیرضا علیزاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۶ ماهه گذشته از سال گذشته طلب شرکت توزیع نیروی برق زنجان از مشترکان خود ۶۰ میلیارد تومان بود که این رقم در مدت مشابه امسال به ۷۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.وی تاکید کرد: مشترکان با پرداخت به موقع هزینه های برق […]

علیرضا علیزاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۶ ماهه گذشته از سال گذشته طلب شرکت توزیع نیروی برق زنجان از مشترکان خود ۶۰ میلیارد تومان بود که این رقم در مدت مشابه امسال به ۷۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی تاکید کرد: مشترکان با پرداخت به موقع هزینه های برق مصرفی خود این شرکت را در ارائه خدمات مطلوب کمک خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال مصرف برق مشترکان این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۶ درصد یافته است.
به گفته علیزاده، طی این مدت بیان شده حدود یک میلیون و ۷۰۰ مگاوات برق در ساعت از سوی مشترکان صنعتی، خانگی، کشاورزی، تجاری و عمومی مصرف شده است.
وی اظهارکرد: این استان ۳۳۰ هزار مشترک خانگی، ۴۵ هزار تجاری، ۱۳ هزار و ۵۰۰ اداری و عمومی، هفت هزار و ۵۰۰ در بخش کشاورزی و سه هزار مشترک صنعتی دارد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نزدیک به ۴۱۰ هزار مشترک دارد.
بیش از ۵۱ درصد انرژی برق این استان در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و به منظور توسعه منطقه و اشتغال تبدیل به ارزش افزوده می شود.
۷۳۲۵/۸۰۶۸
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده:اسماعیل جهانبخش