رشد ۲۳ درصدی راه‌اندازی واحدهای صنعتی در استان زنجان
رشد ۲۳ درصدی راه‌اندازی واحدهای صنعتی در استان زنجان

ناصر فغفوری درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طی نیمه نخست امسال، میزان واحدهای صنعتی راه‌اندازی شده در استان زنجان از رشد ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است. این مسئول ادامه داد: در نیمه اول امسال ۹۰ واحد صنعتی موفق به اخد پروانه بهره‌برداری شدند که این میزان در مدت […]

ناصر فغفوری درگفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طی نیمه نخست امسال، میزان واحدهای صنعتی راه‌اندازی شده در استان زنجان از رشد ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

این مسئول ادامه داد: در نیمه اول امسال ۹۰ واحد صنعتی موفق به اخد پروانه بهره‌برداری شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۷۳ واحد بوده است.

وی افزود: میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این مدت بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد ریال بوده که با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۹۰۲ نفر در استان فراهم شده است.

فغفوری با اشاره به مجوزهای صادره در این شش ماه، خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۵۲ واحد عملیات اجرایی خود را با سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده ۲۰ هزار و ۹۲۲ میلیارد ریال آغاز کرده‌اند که البته پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال ۵ هزار و ۳۰۹ نفر مهیا شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، یادآور شد: در نیمه اول امسال ۱۶ پروانه بهره‌برداری معدن نیز صادر شده، همچنین در این مدت ۱۶ پروانه اکتشاف و ۸ گواهی کشف نیز صادرشده است.
انتهای پیام