نزاع و درگیری بیشترین آمار جرایم در اردبیل را به خود اختصاص داد
نزاع و درگیری بیشترین آمار جرایم در اردبیل را به خود اختصاص داد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، رحیم سروری ظهر سه‌شنبه در همایش راهوران محله اردبیل تصریح کرد: متأسفانه میزان نزاع و درگیری در اردبیل بالا بوده و بیش از سایر جرایم است. وی افزود: بخش اعظمی از نزاع در هنگام وقوع تصادفات مشاهده می‌شود و برای یک تصادف جزئی متأسفانه شاهد […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، رحیم سروری ظهر سه‌شنبه در همایش راهوران محله اردبیل تصریح کرد: متأسفانه میزان نزاع و درگیری در اردبیل بالا بوده و بیش از سایر جرایم است.

وی افزود: بخش اعظمی از نزاع در هنگام وقوع تصادفات مشاهده می‌شود و برای یک تصادف جزئی متأسفانه شاهد درگیری و ونزاع بین افراد نیز هستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان با تأکید به اینکه اردبیل از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: با این وجود ضروری است برای کاهش نزاع و درگیری فرهنگ‌سازی انجام شود.

سروری در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آرامش را وظیفه خود دانسته و نه تنها در موضوع ترافیک بلکه در انضباط اجتماعی و پیشگیری از جرایم نیز تمامی توان خود را به کار گرفته است.

وی با ذکر مثالی به کاهش تصادفات جاده‌ای استان اشاره و تأکید کرد: این دستاورد مثبت می‌بایست تداوم داشته و تمامی نهادها مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی خود را سازمانی یادگیرنده می‌داند، اضافه کرد: در واقع در سایه آموزش و تحقیق این نهاد به دنبال برقراری امنیت و آرامش در جامعه است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان تصریح کرد: با این وجود برای تحقق اهداف ضروری است ادارات دیگر نیز مشارکت داشته و در تحقق اهداف و برنامه‌های این نهاد همکاری کنند.