یادواره شهدای دانشجو در خوی برگزار شد
یادواره شهدای دانشجو در خوی برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در این مراسم گفت: قیام انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل برگرفته از قیام عاشورای حسینی بوده است و آموزه های عاشورایی در سال های پس از انقلاب اسلامی در ایران، زمینه ساز تربیت جوانان انقلابی و مومن شد.علیرضا لطفی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در این مراسم گفت: قیام انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل برگرفته از قیام عاشورای حسینی بوده است و آموزه های عاشورایی در سال های پس از انقلاب اسلامی در ایران، زمینه ساز تربیت جوانان انقلابی و مومن شد.
علیرضا لطفی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا افزود: آرامش و امنیت امروز را مدیون خون پاک شهدا هستیم و پاس داشتن حرمت خون شهیدان و زنده نگهداشتن یاد و آرمان‌های آنان یکی از رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی با بیان اینکه شهدا به وظیفه شرعی خود لبیک گفتند و ما نیز باید به وظیفه خود عمل کنیم و زیرپرچم ولایت در راستای اعتلای کشور بکوشیم، اظهار کرد: پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و توجه به ارتقای روزافزون کشور در ابعاد مختلف از جمله کارهایی است که می توانیم در راستای ادای دین به شهیدان انجام دهیم.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، یادواره شهدای دانشجو در راستای برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی برگزار شد.
کنگره ۱۲ هزار شهید اوایل آبان ماه امسال در ارومیه برگزار می شود.
۷۱۳۳/۲۰۹۳**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی