خیرآباد زنجان با یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین منطقه کشور ثبت شد
خیرآباد زنجان با یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین منطقه کشور ثبت شد

حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز این استان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی شده که در بعداز ظهر افزایش ابر، وزش باد شدید و ناپایداری های محلی به شکل بارش های خفیف و محلی وجود دارد.وی اظهار کرد: بر این اساس آسمان این استان […]

حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز این استان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی شده که در بعداز ظهر افزایش ابر، وزش باد شدید و ناپایداری های محلی به شکل بارش های خفیف و محلی وجود دارد.
وی اظهار کرد: بر این اساس آسمان این استان روز چهارشنبه صاف و از بعدازظهر با افزایش ابر و به دنبال آن با بارش های پراکنده همراه و سرعت باد نیز بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت در نوسان خواهد بود.
سلطانی افزود: دمای بیشینه اغلب مناطق این استان نیز امروز و فردا بین سه تا چهار درجه افزایش خواهد یافت اما در روزهای پایانی هفته هوای خنک تری حاکم خواهد بود.
وی بیان کرد: آببر طارم با ۳۲ درجه بالای صفر گرم ترین شهر این استان طی ۲۴ ساعت گذشته بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز ۱۱ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش نشان می دهد.
این کارشناس خاطرنشان کرد: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب بین ۷ و ۲۵ درجه بالای صفر بوده است.
به گفته وی، دمای بیشینه شهر زنجان طی امروز و فردا به ترتیب ۲۸ و ۲۹ درجه بالای صفر خواهد بود.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، هم اکنون این اداره کل ۶۰ ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد ۳۰ ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
۷۳۲۰/۶۰۸۵
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی