اخبار ۸ تا ۸ یکشنبه، شانزدهم مهر در آذربایجان غربی
اخبار ۸ تا ۸ یکشنبه، شانزدهم مهر در آذربایجان غربی

** برگزاری ۲۰ هزار یادواره شهید در یک سال گذشته در کشوررئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: ۲۰ هزار یادواره شهدا در یک سال گذشته در کشور برگزار شد که این یادواره ها را می توان تاثیرگذارترین حرکت فرهنگی در کشور نام برد. ** تردد ۱۴۰ هزار […]

** برگزاری ۲۰ هزار یادواره شهید در یک سال گذشته در کشور
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: ۲۰ هزار یادواره شهدا در یک سال گذشته در کشور برگزار شد که این یادواره ها را می توان تاثیرگذارترین حرکت فرهنگی در کشور نام برد.

** تردد ۱۴۰ هزار دستگاه کامیون از مرز بازرگان
مدیر پایانه مرزی بازرگان با اشاره به اینکه این مرز یکی از پایانه های مهم مرزی و زمینی کشور است، گفت: در نیمه نخست امسال ۱۴۰ هزار دستگاه کامیون از این مرز تردد کرده است.

** بازارچه دائمی صنایع دستی در ارومیه راه اندازی شد
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: بازارچه دائمی صنایع دستی با اعتبار ۶۰ میلیون ریال در محل محوطه تاریخی ستاد لشکر در میدان انقلاب ارومیه راه اندازی شده است.

** رکابزن هلندی مقام نخست مرحله اول تور آذربایجان را کسب کرد
مرحله نخست سی و دومین تور بین المللی ایران – آذربایجان در مسیر ۱۴۱ کیلومتری تبریز – ارومیه برگزار شد که در پایان 'یرون کرس'/Jeroen Kers/ از تیم 'بیبی دامپ'/baby dump/ هلند به مقام نخست دست یافت و رکابزنان استرالیایی و قزاقستانی دوم و سوم شدند.

** نماینده مجلس: ثبت جهانی آرامگاه شمس در خوی در حال طی مراحل قانونی است
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت جهانی اثر تاریخی آرامگاه شمس در این شهرستان در حال طی مراحل قانونی قرار دارد و رایزنی های لازم در این خصوص با یونسکو صورت گرفته است.

** نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: جوانان مطالبه های خود را با مسئولان در میان بگذارند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: جوانان مطالبه ها و خواسته های خود را با مسئولان در میان بگذارند و آنها را با اصرار و جدیت پیگیری کنند.

** معاون استاندار: ارتقای احساس امنیت در آذربایجان غربی مشهود است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ارتقای احساس امنیت با تلاش همه نهادهای مسئول در این استان در سال های اخیر مشهود است.
۸۱۳۵/ ۲۰۹۳
**خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی