ثبت روزانه ۱۳ واقعه وفات در ۶ ماهه اول امسال در استان زنجان
ثبت روزانه ۱۳ واقعه وفات در ۶ ماهه اول امسال در استان زنجان

سید علی شفیعی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: : تعداد وفات جاری ثبت شده در ۶ ماهه اول امسال برابر با ۲ هزار و ۳۶۵ واقعه بود که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر با ۲ هزار و ۳۱۷ واقعه بوده است.وی اظهار کرد: شمار فوت ثبت شده تا […]

سید علی شفیعی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: : تعداد وفات جاری ثبت شده در ۶ ماهه اول امسال برابر با ۲ هزار و ۳۶۵ واقعه بود که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر با ۲ هزار و ۳۱۷ واقعه بوده است.
وی اظهار کرد: شمار فوت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع در ۶ ماهه اول امسال برابر با ۲ هزار و ۴۹۹ واقعه و در مدت مشابه سال قبل برابر با ۲ هزار و ۳۸۱ واقعه بوده و ثبت در مهلت قانونی تا یکسال برابر با ۹۷٫۷۵ درصد اعلام شده است.
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: تعداد فوت ثبت شده در مهلت قانونی طی مدت یاد شده برابر با ۲ هزار و ۳۹۴ واقعه بوده که مدت مشابه سال قبل برابر با۲ هزار ۳۳۵ واقعه است.
وی خاطر نشان کرد: طی ۶ ماهه امسال شمار وفات ثبت شده در مناطق شهری و روستایی این استان به ترتیب یکهزار و ۴۴۳ و و ۹۲۲ واقعه بوده و به لحاظ تفکیک جنسیت و منطقه نیز طی این مدت ۸۳۴ مورد مرد، ۶۰۹ مورد زن در مناطق شهری و ۵۲۴ مورد مرد و ۳۹۸ مورد زن در مناطق روستایی فوت شده اند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، پیش از این و طی سه ماهه امسال اداره کل ثبت احوال استان بیماری های قلبی و عروقی، سرطان ها و حوادث غیرمترقبه را سه دلیل عمده فوت اعلام کرد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، تعداد وفات ثبت شده در سال گذشته برابر با چهار هزار و ۸۰۰ واقعه و این میزان در مدت مشابه سال ماقبل آن، چهار هزار و ۸۴۳ واقعه بود.
۷۳۲۰/۸۰۶۸
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش