رئیس فدراسیون: نجات غریق و غواصی باید در زمره مشاغل سخت قرار گیرد
رئیس فدراسیون: نجات غریق و غواصی باید در زمره مشاغل سخت قرار گیرد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، سید مصطفی میرسلیم روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد، افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت بالای نجات غریق و غواصی باید سطح علمی ناجیان غریق و غواصان ارتقا […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، سید مصطفی میرسلیم روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد، افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت بالای نجات غریق و غواصی باید سطح علمی ناجیان غریق و غواصان ارتقا یابد.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با تاکید بر ارتقای سطح آمادگی جسمی و روحی ناجیان غریق و غواصان، توجه به موضوع آموزش را نیز یکی از وظایف اصلی فدراسیون ذکر کرد و گفت: هرسال، اطلاعات و روش‌ های نوین در زمینه ناجی غریق و غواصی وارد کشور می‌شود.
میرسلیم، با اشاره به اینکه فداکاری لازمه کار ناجیان غریق است افزود: ناجیان غریق در زمان نجات یک فرد باید از همه چیز خود گذشته و با جان و دل اقدام به نجات ‌کنند.
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زنجان از وجود ۱۱ مدرس نجات غریق مرد و هشت مدرس نجات غریق زن و همچنین پنج مدرس غواصی مرد، یک مدرس هیدروتراپی (آب درمانی) مرد و یک مدرس غواصی زن برخوردار است.
پرویز سلیمانی افزود: این استان از وجود ۹۳ مرد نجات غریق و ۳۲ زن نجات غریق درجه یک و ۶۲۴ مرد نجات غریق درجه ۲ و ۴۱۲ نجات غریق درجه ۲ زن و بیش از ۲۰۰ غواص زن و مرد و ۱۲ نفر هیدروتراپ درجه سه بهره مند است.
۶۰۸۴/۸۰۶۸
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده:اسماعیل جهانبخش