مرگ ناباورانه و تلخ ووشوکار زنجانی
مرگ ناباورانه و تلخ ووشوکار زنجانی

رامین موحدنیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا زنجان با ابراز تاسف از درگذشت این ووشوکار فخرآفرین، افزود: مرحوم جعفری که با درخشش و افتخارآفرینی خود در مسابقات کشوری و رقابت های کاپ جهانی ایتالیا، موجب اعتلاء ووشو زنجان و کشور شده بود با مرگ خود، جامعه ورزش به ویژه خانواده […]

رامین موحدنیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا زنجان با ابراز تاسف از درگذشت این ووشوکار فخرآفرین، افزود: مرحوم جعفری که با درخشش و افتخارآفرینی خود در مسابقات کشوری و رقابت های کاپ جهانی ایتالیا، موجب اعتلاء ووشو زنجان و کشور شده بود با مرگ خود، جامعه ورزش به ویژه خانواده ووشو زنجان را اندوهگین، داغدار و متاثر کرد.
وی اظهار کرد: این ورزشکار توانمند که چندین نشان در رقابت های قهرمانی جوانان کشور و مدال طلا پیکارهای کاپ جهانی ایتالیا در سال ۲۰۰۵ را در کارنامه ورزشی خود دارد، بعدازظهر دوشنبه /۱۰ مهر جاری/ دارفانی را وداع گفت.
موحدنیا یادآور شد: مرحوم جعفری به عنوان ورزشکاری وارسته، شایسته، اخلاقمدار، خوشرو و مقتدر در عرصه ورزش ووشو فعال بود و در عرصه مربیگری و داوری نیز فعالیت می کرد.
وی با بیان اینکه مراسم تشییع جنازه این ورزشکار ساعت ۱۵ بعدازظهر امروز در مزار بالا شهر زنجان انجام خواهد شد افزود: مراسم شام غریبان این ووشوکار ارزنده، امشب در ‘مسجد النبی’ واقع در هنرستان خیابان فاتح شهر زنجان برگزار خواهد شد و به حتم حضور پر رنگ جامعه ورزش زنجان در این مراسم، موجب تسلی خاطر بازماندگان خواهد شد.
رئیس هیات ووشو استان زنجان، مرگ ناباورانه این ووشوکار توانمند را به خانواده داغدار و مصیبت دیده تسلیت گفت و از خداوند سبحان غفران و رحمت الهی برای مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان خواستار شد.
خبرگزاری ایرنا مرکز زنجان نیز مرگ نابهنگام این وشووکار زنجانی را به خانواده و جامعه ورزش استان زنجان تسلیت گفته و بقا عمر بازماندگان را خواستار است.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی