به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام این خبر گفت : در نیمه اول امسال ۹۰ واحد صنعتی موفق به اخد پروانه بهره برداری شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام این خبر گفت : در نیمه اول امسال ۹۰ واحد صنعتی موفق به اخد پروانه بهره برداری شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۷۳ واحد بوده است.

وی افزود : میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در این مدت بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد ریال بوده است که با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۹۰۲ نفر در استان فراهم شد.

فغفوری با اشاره به صدور جواز های تاسیس در ۶ ماهه نخست سال عنوان کرد : در این مدت ۲۵۲ واحد عملیات اجرایی خود را با سرمایه گذاری پیش بینی شده ۲۰ هزار و ۹۲۲ میلیارد ریال آغاز نمودند .

وی یادآور شد : پیش بینی می شود با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال ۵ هزار و ۳۰۹ نفر مهیا شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در ادامه در خصوص وضعیت صدور پروانه های بهره برداری معادن استان گفت : در نیمه اول امسال ۱۶ پروانه بهره برداری معدن صادر شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ۱۶ پروانه اکتشاف و ۸ گواهی کشف صادر شده است.