مدیران دستگاه های اجرایی زنجان برای بافت فرسوده برنامه ندارند
مدیران دستگاه های اجرایی زنجان برای بافت فرسوده برنامه ندارند

رسول بیات در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی زنجان برای بافت فرسوده برنامه ندارند، گفت: این کوتاهی از سوی مدیران قابل قبول نیست.  وی اظهار کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی برای بافت فرسوده در  زنجان با برنامه و مستند وارد کار شوند و جای تاسف است که مدیران برنامه […]

رسول بیات در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی زنجان برای بافت فرسوده برنامه ندارند، گفت: این کوتاهی از سوی مدیران قابل قبول نیست. 

وی اظهار کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی برای بافت فرسوده در  زنجان با برنامه و مستند وارد کار شوند و جای تاسف است که مدیران برنامه ای برای بافت های فرسوده ندارند و در شان مردم زنجان نیست.  

فرماندار زنجان زنجان با اشاره به تشکیل ستاد باز آفرینی شهری  در زنجان گفت: این ستاد تشکیل شده و هدف از تشکیل این ستاد اجرای برنامه های متناسب با ظرفیت هاو نیازهای مناطق بافت فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی است.

بیات تاکید کرد: در شهر زنجان علاوه بر بیش از ۵۱۱ هکتار بافت فرسوده بیش از  ۱۷۸ هکتار سکونتگاه غیر رسمی در هفت نقطه شهری زنجان وجود دارد و دربخشهای اجتماعی و اقتصادی همه برنامه ها متناسب با ظرفیت و نیاز این منطقه خواهد بود.

وی افزود: باید برنامه های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در این مناطق توسط مدیران به جد مورد توجه قرار گیرد. 

فرماندار زنجان تصریح کرد: مدیری که برای بافت فرسوده برنامه ندارد به چه درد می خورد و نباید پشت میز جایگاهی را داشته باشد و مدیر باید به درد مردم توجه کند و امکانات رفاهی آنها را فراهم کند. 

بیات گفت: توجه به بافت فرسوده و سکونتگاههای غیر رسمی جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را می گیرد و مقام معظم رهبری هم بر کاهش آسیب های اجتماعی تاکید زیادی دارند لذا باید مدیران هم با برنامه وارد کار شوند.