راننده مدفون شده در زیر آوار کیک و لجن هنوز پیدا نشده است
راننده مدفون شده در زیر آوار کیک و لجن هنوز پیدا نشده است

غفور آقاجانلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات خاکبرداری و جستجو و نجات برای یافتن راننده کامیونی که در پی ریزش خاک باطله گرفتار شده است بی وقفه از سوی عوامل مدیریت بحران فرمانداری ماهنشان، اداره برق و شهرداری منطقه، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، آتش نشانی، اورژانس و هلال […]

غفور آقاجانلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات خاکبرداری و جستجو و نجات برای یافتن راننده کامیونی که در پی ریزش خاک باطله گرفتار شده است بی وقفه از سوی عوامل مدیریت بحران فرمانداری ماهنشان، اداره برق و شهرداری منطقه، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر، ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ریزش کیک معدنی موجب شده است تا عملیات خاکبرداری به کندی پیش رود، اظهار کرد: هلال احمر استان زنجان با سه تیم ‘امداد و نجات، آواربرداری و آن ست’ در محل حادثه حضور دارد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، موضوع حادثه ساعت ۱۰/۳۰ صبح روز جمعه /۳۱ شهریور جاری/ به جمعیت هلال احمر اعلام شد و بلافاصله تیم های ‘امداد و نجات، آواربرداری و آن ست’ به محل اعزام شده اند.
راننده یک دستگاه بیل مکانیکی و راننده کامیون در حال تخلیه کیک که در حدود پنج کیلومتری کارخانه فرآوری روی دندی واقع است به یکباره شاهد ریزش اطراف محل تخلیه شدند و راننده بیل مکانیکی موفق به فرار از صحنه حادثه شده اما راننده کامیون در محل گرفتار شده است.
فیلترکیک ها ارزش فرآوری مجدد دارد و به طور معمول واحدهای معدنی پس از مدتی برای استحصال مواد معدنی باقی مانده در پسماندها اقدام به فرآوری مجدد آنها می کنند.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی