دوره آموزشی و رتبه بندی مرشدان زنجان پایان یافت
دوره آموزشی و رتبه بندی مرشدان زنجان پایان یافت

محمود میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ‘امیرمسعود خسروی و امیر فردی’ از سوی فدراسیون به ترتیب به عنوان آواز و ضرب در این کلاس حضور داشتند و شرکت کنندگان که رنج سنی آنان ۲۰ تا ۵۰ سال بود زیرنظر این ۲ استاد مجرب و توانمند، آموزش دیدند.وی با بیان […]

محمود میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ‘امیرمسعود خسروی و امیر فردی’ از سوی فدراسیون به ترتیب به عنوان آواز و ضرب در این کلاس حضور داشتند و شرکت کنندگان که رنج سنی آنان ۲۰ تا ۵۰ سال بود زیرنظر این ۲ استاد مجرب و توانمند، آموزش دیدند.
وی با بیان اینکه از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی و رتبه بندی به صورت عملی آزمون به عمل آمد اظهار کرد: ۲۷ مرشد در این دوره حضور داشتند که امید است با موفقیت از این آزمون بیرون آیند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، دوره آموزش و رتبه بندی که از عصر دوشنبه /۲۷ شهریور جاری/ در زورخانه ‘شریعت’ واقع در کیلومتر ۶ جاده زنجان – میانه، آغاز شده بود روز جمعه /۳۱ شهریور جاری/ خاتمه یافت.
تعداد مرشدان فعال این استان ۲۷ نفر است و ‘سید جلال نزاری و اصغر فغفوری’ نیز به عنوان مرشدان کهن کسوت این رشته ورزشی هستند.
در زمان حاضر ورزش زورخانه ای و پهلوانی این استان از وجود ۲ مربی دارای کارت مربیگری به اسامی ‘حمید زمانی و مصطفی کرانی’ بهره مند است.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی