نمایشگاه مجازی حوزه تعاون زنجان فعال شد
نمایشگاه مجازی حوزه تعاون زنجان فعال شد

احسان اعرابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش مخاطبان تلفن همراه و فراهم بودن بستر تبلیغاتی و ارتباطی در فضای مجازی، درصدد آن بر آمدیم که از این پتانسیل برای معرفی محصولات شرکت های تعاونی استان استفاده کنیم.وی یادآورشد: در همین زمینه نرم افزار موبایلی با عنوان […]

احسان اعرابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش مخاطبان تلفن همراه و فراهم بودن بستر تبلیغاتی و ارتباطی در فضای مجازی، درصدد آن بر آمدیم که از این پتانسیل برای معرفی محصولات شرکت های تعاونی استان استفاده کنیم.
وی یادآورشد: در همین زمینه نرم افزار موبایلی با عنوان تعاونگران زنجان طراحی شد که در آن اسامی تعاونی ها، تصاویر محصولات، توضیحات شرکت ها، کاتالوگ ها و راه های ارتباطی با تولیدکنندگان برای کاربران فراهم شده است.
اعرابی با بیان اینکه این نرم افزار به ۲ زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده است، اظهار کرد: این قابلیت می تواند فرصت بازاریابی محصولات شرکت های تعاونی در سطح ملی و بین المللی را فراهم کند.
رئیس خانه تعاونگران استان زنجان گفت: بازاریابی محصولات در سطح ملی و بین المللی از بارزترین مشکلات تعاون ها است که به این طریق می توان گامی در زمینه برطرف سازی آن برداشت.
وی خاطرنشان کرد: این نرم افزار می تواند راهکاری برای عرضه محصولات به مخاطبان و بازار هدف باشد و سهم قابل توجهی را از فضای مجازی برای تعاونی ها کسب کند.
اعرابی ادامه داد: مدیریت بخش تعاون در زمینه های آموزشی و بازاریابی باید سمت فناوری های نوین جهت داده شود و متوجه باشد که زمان مدیریت سنتی و سعی و خطا در بخش تعاون گذشته است.
رئیس خانه تعاونگران استان زنجان بر لزوم استفاده از توان نیروهای متخصص، جوان و خلاق در حوزه مدیریت بخش های مختلف تاکید کرد و گفت: تاکنون آنگونه که باید و شاید از توان و ظرفیت بخش تعاون در استان استفاده نشده است.
وی تاکید کرد: یکی از اصلی ترین اهداف خانه تعاونگران، توانمندسازی تعاون گران و شرکت های تعاونی است.
بناست در سطح کشور هر استان برای خود نمایشگاه مجازی محصولات تعاونی راه اندازی کند که با طراحی و فعال سازی این نرم افزار، زنجان به این هدف خود دست یافت.
۳۰۰۱/۶۰۸۵
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی