نمایشگاه رزمی، فرهنگی عملیات رمضان در اردبیل گشایش یافت
نمایشگاه رزمی، فرهنگی عملیات رمضان در اردبیل گشایش یافت

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ایرنا، سرهنگ مستعد حصاری جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: جامعه امروز نیاز به زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت دارد و برپایی چنین نمایشگاههایی در این راستا و در اصل برای ایجاد پیوند با دوران پرافتخار دفاع […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ایرنا، سرهنگ مستعد حصاری جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: جامعه امروز نیاز به زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت دارد و برپایی چنین نمایشگاههایی در این راستا و در اصل برای ایجاد پیوند با دوران پرافتخار دفاع مقدس می باشد.
وی با بیان اینکه امروز ما هر چه داریم نتیجه پایمردی و ایثار شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد افزود: در ۲ هزار و۸۸۵ روزجنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با ۹۶ عملیات از جمله عملیات رمضان دشمن را در نقشه های شوم خود ناکام و متحمل شکست سختی کردند.
وی اظهار کرد: رژیم بعثی با حمایت ۳۰ کشور استکباری در تلاش برای نابودی انقلاب اسلامی بود اما حضور با بصیرت مردم در صحنه و جانفشانی دمشنان در توطئه های خود ناکام گذاشته و در نهایت نیز با توجهات غیبی الهی اکنون اثری از ظلم و ستم بعثی در عراق وجود ندارد.
او با اشاره به رشادت های رزمندگان استان در جبهه های جنگ گفت: اکنون نیز فرزندان غیور منطقه در تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) با حضور در ارتفاعات سه هزار متری شمال غرب کشور نگهبان مرزهای ایران اسلامی از گزند گروهک های ضد انقلاب هستند.
وی تاکید کرد که تا زمانی که مردم در صحنه بوده و مسئولان در خدمت آنها باشند و فرهنگ مقاومت همچنان زنده و پویا باشد هیچ آسیبی متوجه نظام نخواهد بود.
سرهنگ سید علی تدین معاون هماهنگ کننده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) نیز در این آیین گفت: از نهم شهریور ۲۰۰ نفر برای برپایی نمایشگاه رزمی ، فرهنگی عملیات رمضان تلاشی شبانه روزی داشتند.
وی بیان کرد: این نمایشگاه شامل مواضع ادوات جنگی ، سنگرهای گروهی ، محل رزمایش ، ماکت عملیات رمضان ، نمایشگاه افلاکیان خاکی ، حسینیه ، غرفه های فرهنگی، سیاسی ف اجتماعی و بخش های متنوع دیگر می باشد.
این نمایشگاه هر روز قبل از ظهر و بعد از ظهر برای بازدید عموم علاقمندان دایر خواهد بود.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۶۱۳۰