استقلال و عزت کشور مرهون مقاومت عاشورایی ملت ایران است
استقلال و عزت کشور مرهون مقاومت عاشورایی ملت ایران است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، سردار جهانبخش کرمی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته زنجان با بیان اینکه ملت ایران با افتخار از هشت سال دفاع مقدس بیرون آمد، افزود: اگر چه جنگ تحمیلی هشت ساله تمام شده ولی دفاع همچنان باقی است.وی به شکل گیری و گسترش […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، سردار جهانبخش کرمی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته زنجان با بیان اینکه ملت ایران با افتخار از هشت سال دفاع مقدس بیرون آمد، افزود: اگر چه جنگ تحمیلی هشت ساله تمام شده ولی دفاع همچنان باقی است.
وی به شکل گیری و گسترش جبهه مقاومت در جهان اسلام اشاره کرد و ادامه داد: اکنون شاهد آن هستیم که به برکت خون شهدا، مبارزه علیه استکبار در سرزمین های اسلامی آغاز شده و بسیج جهان اسلام علیه استکبار شکل گرفته است.
سردار کرمی با بیان اینکه شهدا لشکر شکست ناپذیر انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: امروز جنگ تمام عیار بین استکبار جهانی و جبهه انقلاب و مقاومت است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تقویت بنیه و توان دفاعی کشور را یکی از دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و گفت: به طور قطع آنانی که نمی خواهند بنیه دفاعی و توان موشکی کشور تقویت شود، به شهدا و ملت خیانت می کنند.
وی افزود: هر فتنه ای که در منطقه ایجاد شده، دست پلید و خبیث آمریکا و رژیم صهیونیستی در آن دخیل است.
سردار کرمی تصریح کرد: کسانی گمان می کردند با ارتباط با آمریکا می شود مشکلات را حل کرد ولی چنان که دیدیم آمریکا در موضوع برجام هیچ تعهدی ندارد.
وی به تلاش دشمن برای نفوذ فرهنگی در ایران اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا در مسائل فرهنگی و سبک زندگی با دشمن همسو نشویم.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اکنون ما به برکت خون قریب به ۲۰۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس در مقابل ابرقدرت ها و جبهه استکبار ایستاده ایم.
استان زنجان سه هزار شهید و بیش از هفت هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
۷۳۱۲/۶۰۸۵
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی