۱.۶کیلوگرم مواد مخدر در پلدشت کشف شد
۱.۶کیلوگرم مواد مخدر در پلدشت کشف شد

سرهنگ اسدالله  مالکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان پلدشت با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل فعالیت یک نفر از سوداگران مرگ را شناسایی کردند. وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد افزود: پس از هماهنگی قضایی در بازرسی […]

سرهنگ اسدالله  مالکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان پلدشت با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل فعالیت یک نفر از سوداگران مرگ را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد افزود: پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از محل مقدار یک کیلو و ۶۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی همچنین با اشاره توقیف یک خودور سمند به دلیل بالا بودن میزان خلافی گفت: ماموران پلیس راهور تکاب حین کنترل خودروهای عبوری و روان سازی ترافیک یک دستگاه سواری سمند را جهت بازرسی متوقف کردند، در استعلامات صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که دارای مبلغ ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده است. با روشن شدن این امر خودرو به منظور پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد .

وی ادامه داد: برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند و چنانچه مالک ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد .

معاون اجتماعی انتظامی آذربایجان غربی همچنین از کشف۱۵۰ ثوب البسه قاچاق از محل دپو در ارومیه به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال خبر داد و اظهارداشت:در این راستا یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ مالکی عنوان کرد: روز گذشته ماموان انتظامی سلماس ۳۳ هزار نخ انواع سیگار قاچاق از محل دپو توسط ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش ریالی ۱۸۰ میلیون ریال برآورد کشف شد.

وی اضافه کرد: همچنین در پی واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در ارومیه راکب موتورسیکلت به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان توسط گروههای امدادی فوت شد.

وی کشف سههزار و ۴۸۰ جفت دستکش و هفتهزار و ۲۰۰ قلم انواع لوازم التحریر قاچاق از یک دستگاه سواری پراید در محور ارومیه_بوکان توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: ارزش اموال کشف شده ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.