امام جمعه ارومیه:سخنان ترامپ در سازمان ملل دنباله روی از هفت تیرکش های غرب وحشی است
امام جمعه ارومیه:سخنان ترامپ در سازمان ملل دنباله روی از هفت تیرکش های غرب وحشی است

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: اگر به تاریخ ایران و آمریکا بنگریم می بینیم که انسان های یاغی کشور آمریکا را تشکیل داده اند و امروزه شاهد جنایت عظیم این کشور جنایتکار در سطح جهان هستیم.وی اضافه کرد: باید از مسئولان آمریکایی پرسید که فاجعه زندان ابوغریب […]

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: اگر به تاریخ ایران و آمریکا بنگریم می بینیم که انسان های یاغی کشور آمریکا را تشکیل داده اند و امروزه شاهد جنایت عظیم این کشور جنایتکار در سطح جهان هستیم.
وی اضافه کرد: باید از مسئولان آمریکایی پرسید که فاجعه زندان ابوغریب و نظایر آن توسط چه کشوری ایجاد شد که با توجه به جواب این پرسش، آنها دیگر نباید دم از انسانیت بزنند.
وی اظهار کرد: با عنایت خداوند متعال به زودی این افراد مستبد و خودخواه به زباله دان تاریخ ریخته می شوند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از محورهای اصلی انقلاب امام حسین (ع) و از واجبات دین مبین اسلام است، ادامه داد: برای اینکه لطف و رحمت خداوند متعال شامل حال ما بندگان شود، باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیا کنیم.
وی تاکید کرد: مومنان باید متعصب بوده و نسبت به دین خود عکس العمل مناسبی را در جامعه داشته باشد و کارهای خوب جامعه را تحسین و کارهای بدش را ترد کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مسئله امر به معروف و نهی از منکر از مسائل اساسی دین مبین اسلام و از اهداف قیام عاشوراست و ما نیز باید ادامه دهنده راه آن امام همام باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: شعارهای ایام محرم باید انقلابی باشد تا حرمت محرم حفظ شود و از اشعار و نوحه های تفرقه افکن پرهیز شود.
وی با اشاره به اهمیت ایام محرم افزود: حرمت محرم باید حفظ و مساله عزا در شهر و چهره آن پدیدار شود.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد و نمازگزاران به سینه زنی در سوگ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) پرداختند
۸۱۳۵/۲۰۹۳ ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی