توان رزمی و دفاعی نیروهای مسلح زنجان به نمایش درآمد
توان رزمی و دفاعی نیروهای مسلح زنجان به نمایش درآمد

در این آیین که با حضور فرماندهان نیروهای مسلح، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و شماری از مسئولان و مردم در شهر زنجان برگزار شد، یگان های نمونه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی از مقابل جایگاه و تمثال مبارک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رژه رفته و بار دیگر با فرماندهی کل […]

در این آیین که با حضور فرماندهان نیروهای مسلح، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و شماری از مسئولان و مردم در شهر زنجان برگزار شد، یگان های نمونه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی از مقابل جایگاه و تمثال مبارک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رژه رفته و بار دیگر با فرماندهی کل قوا تجدید بیعت کردند.
نیروهای مسلح استان زنجان با این رژه پرصلابت، توانمندی و آمادگی های رزمی و دفاعی خود در پاسداری از مرزهای کشور و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند تا سلطه طلبان فکر تجاوز به خاک ایران را در سر نپرورانند.
حضور اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان در این مراسم باشکوه، موجب دلگرمی و انگیزه هرچه بهتر و بیشتر نیروهای مسلح حاضر در مراسم شد و بار دیگر صحنه های تماشایی و به یادماندنی این آیین، از سوی رسانه های گروهی زنجان به تصویر کشیده شد.
در رژه نیروهای مسلح استان زنجان، نظم، انضباط، همدلی و انسجام خاصی حاکم بود و این نشان می داد که با وجود نیروهای دلیر، هوشیار، مقتدر، جان برکف و گوش به فرمان رهبری، سلطه طلبان هرگز جرات تجاوز به مرزهای ایران اسلامی را نخواهند داشت.
سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال بیش از یک هزار برنامه اعم از ‘رژه نیروهای مسلح، همایش بانوان، گردهمایی فرماندهان دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی، بازنمایی عملیات ثامن الائمه و یادواره شهدا’ در این استان برگزار می کند.
۶۰۸۴/ ۶۰۸۵
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی