تجهیز ۳ ورزشگاه به انرژی خورشیدی در اردبیل
تجهیز ۳ ورزشگاه به انرژی خورشیدی در اردبیل

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در راستای دستیابی به اهداف سال اقتصاد مقاومتی، برق سه مجموعه ورزشی در اردبیل از طریق انرژی خورشیدی تامین می شود. وی افزود: با توجه به اینکه از لحاظ […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در راستای دستیابی به اهداف سال اقتصاد مقاومتی، برق سه مجموعه ورزشی در اردبیل از طریق انرژی خورشیدی تامین می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه از لحاظ تأمین نور و پرداخت هزینه کارکرد برق در سالن های ورزشی استان اردبیل متحمل پرداخت هزینه های میلیونی در هر ماه از سال می‌شدیم، در راستای دستیابی به اهداف سال اقتصاد مقاومتی و حرکت در این مسیر، تعویض لامپ‌های کم مصرف در سالن ورزشی ۶ هزار نفری رضازاده را در دستور کار قرار دادیم.

وی گفت: در حال حاضر ۳ مجموعه ورزشی از جمله ورزشگاه رضازاده اردبیلی، مجموعه تختی و استادیوم علی دایی را به انرژی خورشیدی مجهز کرده‌ایم.