توسعه اقتصادی مهمترین اولویت کاری مسئولان زنجان باشد
توسعه اقتصادی مهمترین اولویت کاری مسئولان زنجان باشد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، فرامرز نیک سرشت شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان افزود: مسئولان خود را به ارقام پیش بینی شده در برنامه ریزی ها قانع نسازند و برای تحقق ارقام بالاتر تلاش کنند.وی یادآورشد: زنجان استان بکری است و ظرفیت های دست نخوره و […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، فرامرز نیک سرشت شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان افزود: مسئولان خود را به ارقام پیش بینی شده در برنامه ریزی ها قانع نسازند و برای تحقق ارقام بالاتر تلاش کنند.
وی یادآورشد: زنجان استان بکری است و ظرفیت های دست نخوره و به کار گرفته نشده بسیاری دارد که بهره گیری از آنها می تواند روند توسعه این استان را سرعت بخشد.
نیک سرشت اظهار کرد: فعالیت های اقتصادی که تاکنون انجام شده، مطلوب نبوده و باید بیش از این ها برای توسعه اقتصادی استان کوشش کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استان زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی با روش های معمول محقق نمی شود و باید رویه ها را به هم بریزد.
وی تاکید کرد: انتظار داریم، مدیران و مسئولان برای بهبود این روندها ایده های خود را ارائه کنند.
نیک سرشت ادامه داد: می خواهیم بیاموزیم که چگونه قواعد را به هم بریزیم و به نتایج مطلوب تر دست یابیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استان زنجان گفت: باید از تلاش های سازمان امور اقتصادی و دارایی استان بابت ۲ پروژه نقشه راه سرمایه گذاری و پنجره واحد سرمایه گذاری سپاسگزار بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان هم در ادامه این جلسه گفت: در حوزه صادرات در سه ماهه نخست سال ۹۵، ۷۱ میلیون، در سه ماهه دوم ۸۵ میلیون، سه ماهه سوم ۹۵ میلیون و در سه ماه آخر ۱۰۳ میلیون دلار محقق شد.
ناصر فغفوری افزود: در سه ماهه نخست امسال ۱۰۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار صادرات محقق شده که ۴۹ درصد بیش از رقم پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: در صورتی که سالانه ۱۰ هزار میلیارد ریال به حجم سرمایه گذاری صنعتی استان اضافه شود، به مرور تغییرات قابل توجهی در رشد اقتصادی این استان مشاهده خواهد شد.
۳۰۰۱/۶۰۸۵
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی