رئیس جدید هیئت پزشکی ورزشی اردبیل معرفی شد
رئیس جدید هیئت پزشکی ورزشی اردبیل معرفی شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بعدازظهر پنج‌شنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی اردبیل، هیئت استان را یکی از هیئت‌های موفق در کشور عنوان کرد ایوب بهتاج با بیان اینکه تعامل بیشتر با سایر هیئت‌ها از سوی هیئت پزشکی ورزشی مورد تأکید است، […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بعدازظهر پنج‌شنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی اردبیل، هیئت استان را یکی از هیئت‌های موفق در کشور عنوان کرد

ایوب بهتاج با بیان اینکه تعامل بیشتر با سایر هیئت‌ها از سوی هیئت پزشکی ورزشی مورد تأکید است، اضافه کرد: انتظار می‌رود با بهبود تعاملات زمینه حمایت از قهرمانان و ارائه خدمات درمانی فراهم شود.

وی همچنین به ضرورت وسعت‌بخشی به خدمات هیئت استانی تأکید کرد و گفت: از سویی برگزاری کارگاه‌های تخصصی به ویژه با رویکرد دوپنیگ و مکمل‌ها مورد تأکید است.

در این جلسه رئیس جدید هیئت پزشکی ورزشی استان نیز از جمله برنامه‌های خود را ارائه خدمات توان‌بخشی عنوان و تصریح کرد: همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی مربیان و ورزشکاران موردتوجه قرار خواهد گرفت.

رامین عسلی صاف افزود: همکاری با سایر هیئت‌های ورزشی استان و ارائه خدمات به ورزشکاران از جمله محورهای فعالیت هیئت پزشکی ورزشی استان است.

گفتنی است رامین عسلی صاف به عنوان تنها نامزد ریاست هیئت پزشکی ورزشی با کسب ۱۴ رأی از ۱۵ رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان انتخاب شد.