اقدامات فرمایشی حوزه بانوان مقبول نیست
اقدامات فرمایشی حوزه بانوان مقبول نیست

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی ستوده صبح چهارشنبه در جمع دبیران جمعیت بانوان فرهیخته منطقه شمال غرب کشور در اردبیل تصریح کرد: در برخی مواقع شاهد شکل گیری تشکل هایی هستیم که صرفا جنبه پاسخ به اعتراضات بانوان را دارد بدون اینکه خروجی خاصی را دنبال کند. […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی ستوده صبح چهارشنبه در جمع دبیران جمعیت بانوان فرهیخته منطقه شمال غرب کشور در اردبیل تصریح کرد: در برخی مواقع شاهد شکل گیری تشکل هایی هستیم که صرفا جنبه پاسخ به اعتراضات بانوان را دارد بدون اینکه خروجی خاصی را دنبال کند.

وی افزود: در حوزه تعلیم و تربیت نقش بانوان در انقلاب اسلامی نه تنها کمتر از مردان نیست بلکه انتظار می رود نگاه به بانوان تعمیقی بوده و از ظرفیت آن ها در نقش های تربیتی جامعه استفاده شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اقدامات جمعیت زنان فرهیخته کشور اضافه کرد: این تشکل توانسته در عرصه دینی با نگاه همفکری و همپوشانی و نه نگاه ابزاری ورود مطلوبی داشته باشد.

به گفته ستوده امروز جمعیت زنان فرهیخته نگاه سیاست گذاری داشته و با توجه به چشم انداز جمعیت اهداف متعالی را دنبال می کند.

وی به تغذیه فکری جمعیت زنان فرهیخته در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تغذیه فکری بر اساس مبنای دینی و مذهبی بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان نشست جمعیت زنان فرهیخته را فرصتی برای شناسایی بانوان نخبه دانست و افزود: همچنین چنین نشست هایی منجر به هم افزایی نیروهای ارزشی دینی خواهد شد.

ستوده تاکید کرد: امروز استفاده از ظرفیت بانوان به منظور رفع مشکلات این قشر ضروری است و جمعیت فرهیخته بانوان می تواند در راستای تحقق این مهم گام های موثری بردارد.