شورا وام دار مردم است/ حرف و حدیث سنگ‌اندازی دولت صحت ندارد
شورا وام دار مردم است/ حرف و حدیث سنگ‌اندازی دولت صحت ندارد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جواد زنجانی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری و تحلیف پنجمین دوره شوراهای اسلامی اردبیل تاکید کرد: در انتخابات شوراها هیچ فردی وام دار و بدهکار فردی دیگر نیست. وی وامداری اصلی را به خون شهدا و جانبازان و ایثارگران دانست و افزود: از سویی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جواد زنجانی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری و تحلیف پنجمین دوره شوراهای اسلامی اردبیل تاکید کرد: در انتخابات شوراها هیچ فردی وام دار و بدهکار فردی دیگر نیست.

وی وامداری اصلی را به خون شهدا و جانبازان و ایثارگران دانست و افزود: از سویی شورا وام دار و بدهکار مردمی است که در انتخابات حضور یافته اند.

فرماندار اردبیل با یادآوری برخی مشکلات و اعتراض ها در انتخابات دور پنجم شورای شهر اردبیل ادامه داد: با این وجود تمامی مشکلات رفع شد و به تمامی اعتراضات نیز بر اساس قوانین رسیدگی کردیم.

زنجانی با بیان اینکه حقی از فردی تعمدی و یا ناخواسته ضایع نشده است، اضافه کرد: برخی نامزدها امکانات داشتند و توانستند با طرح خود رای جذب کنند و برخی به دلیل کمبود امکانات نتوانستند رای مطلوب را از آن خود سازند که این به معنی ضایع شدن حق فردی خاص نیست.

وی با اشاره به برخی اقدامات در فضای مجازی اضافه کرد: نباید در فضای مجازی با آبرو و حیثیت فردی بازی شود و لازم است با گذشت انتخابات در فضای سالم هر فردی مسئولیت خود را ایفا کند.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل با تاکید به اینکه عملکرد شورا و شهرداری توسط مردم رصد می شود، ادامه داد: شورای شهر، شورای شهرداری نیست و به عنوان شورای شهری می بایست خدمت به مردم را اولویت قرار دهد.

زنجانی همچنین به حمایت دولت از شورا و شهرداری اشاره کرد و گفت: حقوق قانونی شورا محفوظ است و حرف و حدیث هایی در خصوص مزاحمت و سنگ اندازی دولت صحت ندارد.

فرماندار اردبیل با تاکید به اینکه دولت به ارزش و جایگاه شورا واقف است، تصریح کرد: شورا نهادی غیر دولتی است که هم هزینه و هم درآمد و به دلیل همین جایگاه مورد حمایت است.

بهره برداری از ۳۱۷ پروژه در هفته دولت

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های هفته دولت اشاره کرد و گفت: ۳۱۷ پروژه با اعتبار ۲۵۱ میلیارد تومان در اردبیل به بهره برداری می رسد.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل تاکید کرد: ۶۴ پروژه مربوط به دستگاه های اجرایی و ۲۲ مورد طرح اقتصادی است و علاوه بر این ۴۱ پروژه عمران روستایی نیز بهره برداری می شود.

زنجانی با اشاره به اجرای ۱۰ ها پروژه دیگر به بهره برداری از دو پروژه کشتارگاه صنعتی و کارخانه سیب زمینی نیمه پخت منجمد در اردبیل اشاره کرد و گفت: هر دو این واحدها تاثیرات قابل توجهی در رونق صادرات خواهند داشت.

وی همچنین یکی از اقدامات کلیدی دولت را رشد ۱۵۰ درصدی گازرسانی دانست و افزو: گازرسانی به ۲۷۰ روستا در هفته دولت افتتاح می شود.

به گفته فرماندار اردبیل گازرسانی ۱۷۶ روستا نیز کلنگ زنی شده و تا پایان سال آینده روستای فاقد نعمت گاز در استان نخواهیم داشت.