انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل برگزار شد
انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل برگزار شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، در وضعیتی که انتخابات هیئت رئیسه اغلب شهرهای کشور به صورت علنی و در حضور خبرنگاران برگزار شده است، شورای پنجم اردبیل انتخابات خود را در جلسه غیر علنی و در ساختمان فرمانداری اردبیل برگزار کرد. ۱۱ عضو منتخب شورای اسلامی شهر اردبیل به محض […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، در وضعیتی که انتخابات هیئت رئیسه اغلب شهرهای کشور به صورت علنی و در حضور خبرنگاران برگزار شده است، شورای پنجم اردبیل انتخابات خود را در جلسه غیر علنی و در ساختمان فرمانداری اردبیل برگزار کرد.

۱۱ عضو منتخب شورای اسلامی شهر اردبیل به محض تحلیف و ادای سوگند خود انتخابات هیئت رئیسه را آغاز کردند که البته اجازه حضور خبرنگاران داده نشد.

عضو منتخب شورای اسلامی دور پنجم اردبیل حسین افسانه حضور خبرنگاران را منوط به اجازه فرمانداری دانست و با این وجود فرماندار اردبیل گفت: این جلسه غیر علنی بوده و خبرنگاران بعد از اتمام می توانند نتیجه آن را جویا شوند.

تعامل با رسانه ها که در دور قبلی شورای اسلامی شهر اردبیل وضعیت مطلوبی داشت به نظر می رسد هنوز برای منتخبان دور جدید به صورت رسمی کلید نخورده است و در ماه های گذشته اغلب جلسات هم اندیشی اعضای منتخب به صورت غیر علنی بوده است.