به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، حمید لطف‌اللهیان در آخرین جلسه شورای شهر اردبیل در دوره چهارم با قدردانی از همه کارکنان شورا و شهرداری از رفتگر گرفته تا مدیران میانی و ارشد شهرداری اظهار کرد: وظیفه ما خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است و آگاه هستیم که این مردم قدردان تلاش‌ها و […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، حمید لطف‌اللهیان در آخرین جلسه شورای شهر اردبیل در دوره چهارم با قدردانی از همه کارکنان شورا و شهرداری از رفتگر گرفته تا مدیران میانی و ارشد شهرداری اظهار کرد: وظیفه ما خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است و آگاه هستیم که این مردم قدردان تلاش‌ها و همت‌های مضاعف در مسیر تعالی شهر و دیار خود هستند . 

وی گفت: بنده در این مدت با جلب نظر و حسن اعتماد تک تک مسئولان و مدیران و اعضای شورای شهر تلاش کردم تا در لباس خدمتگذاری به مردم صادقانه در عرصه حضور داشته باشم که در این زمینه جا دارد از پشتیبانی‌ها و همفکری‌ها و همدلی‌های اعضای شورای شهر قدردانی کنم . 

شهردار اردبیل با بیان اینکه ما به تنهایی قادر به ارائه خدمات در مسیر توسعه شهر نبودیم، افزود: حقیقتا اعضای شورای شهر در این مدت یار و یاور ما بودند و ما شورای چهارم را به عنوان پشتیبان و همراه خود می‌دانیم و همواره از نقدها و انتقادها و راهنمای‌هایی آنها استفاده کردیم . 

لطف‌اللهیان تصریح کرد: به یقین شورا و شهرداری اردبیل در این سال‌ها روزهای بحرانی و بسیار سختی را در حوزه مالی سپری کرده به طوری که با نارسایی‌های مالی و رکود شدید مواجه بودیم که در این مدت سعی شد با یک مدیریت عالی کارها به شایستگی به انجام برسد . 

وی با قدردانی از همکاری خوب اعضای شورای شهر در این مدت مسئولیت در سمت شهرداری اردبیل گفت: ما همواره بر این باوریم که این ایام و دوران به عنوان دوران گذر محسوب می‌شود و باید با دوستی‌ها، همفکری‌ها و همدلی‌های سعی کنیم با گذر از این شرایط اردبیل را به جایگاه واقعی خود برسانیم . 

شهردار اردبیل ملاک سنجش هر مدیر و عوامل اجرایی را عملگرایی و توجه به انجام کارها در اولین فرصت اعلام کرد و گفت: اگر امروز توانسته‌ایم با ارائه خدمات شبانه‌روزی رضایت نسبی مردم را جلب کنیم این به توفیق الهی و همچنین همت شبانه‌روزی مجموعه پرتلاش شهرداری و شورای شهر بوده که صادقانه و خالصانه در این عرصه همدلی و همراهی خود را به خوبی نشان دادند . 

لطف‌اللهیان اظهار کرد: هر حرکت و برنامه‌ای که در مسیر توسعه و توانمندی شهر باشد مورد استقبال ما خواهد بود و ما هر کجا باشیم به عنوان خادم این ملت شان خدمت‌گذاری را رعایت کرده تا رضایت پروردگار متعال را فراهم آوریم.

انتهای پیام