مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان اردبیل آغاز شد
مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان اردبیل آغاز شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه این مسابقات از حضور هشت تیم در این رقابت‌ها خبر داد. صمد نوتاش افزود: تیم‌های فوتسال بانوان شهرستان‌های پارس‌آباد، مشگین شهر، خلخال، دانشگاه محقق اردبیلی، ۱۷ شهریور، شهرداری اردبیل و هیئت فوتبال در این رقابت‌ها […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه این مسابقات از حضور هشت تیم در این رقابت‌ها خبر داد.

صمد نوتاش افزود: تیم‌های فوتسال بانوان شهرستان‌های پارس‌آباد، مشگین شهر، خلخال، دانشگاه محقق اردبیلی، ۱۷ شهریور، شهرداری اردبیل و هیئت فوتبال در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی زمان برگزاری این رقابت‌ها را ۳۰ مرداد لغایت اول شهریور ماه عنوان و اضافه کرد: تمامی هزینه‌های برگزاری این مسابقات از سوی هیئت فوتبال استان تأمین شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان با تأکید به اینکه در این رقابت‌ها تیم‌های شرکت کننده نیز هزینه حضور در مسابقات پرداخت نکرده‌اند، افزود: این مسابقه با هدف توسعه ورزش بانوان برگزار می شود.