دعوت بسکتبالیست خرم‌دره‌ای به اردوی تیم ملی
دعوت بسکتبالیست خرم‌دره‌ای به اردوی تیم ملی

کاظم مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی در شهرستان‌ خرم‌دره بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در حال پیگیری است، اظهار کرد: ورزشکاران خرم‌دره‌ای سهم بسیار خوبی در کسب افتخارات استان زنجان در مسابقات مختلف دارند. وی از دعوت چهار داور خرم‌دره‌ای به کلاس دپارتمان داوری فوتبال کشور خبر […]

کاظم مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی در شهرستان‌ خرم‌دره بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در حال پیگیری است، اظهار کرد: ورزشکاران خرم‌دره‌ای سهم بسیار خوبی در کسب افتخارات استان زنجان در مسابقات مختلف دارند.

وی از دعوت چهار داور خرم‌دره‌ای به کلاس دپارتمان داوری فوتبال کشور خبر داد و  گفت: اصغر ملکی، امین کلانتری، حسین گنج‌خانی و رامین نصیری از شهرستان خرم‌دره به ترتیب به کلاس دپارتمان داوری فوتبال مسابقات لیگ دسته دوم و سوم کشور دعوت شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه تیم دو و میدانی شهرستان خرم‌دره به نمایندگی از استان زنجان عنوان نخست مسابقات کشوری را در این رشته ورزشی کسب کرد، تصریح کرد: این تیم متشکل از ۱۰ دونده به مربیگری حسن جعفری و امیر محمدی موفق به درخشش در این مسابقات شدند.

مصطفوی با اشاره به اینکه میلاد حنیفه در بخش دوی ۱۰۰ متر عنوان سوم پرش طول این دوره از مسابقات را کسب کرد، اضافه کرد: علیرضا رجبی نیز در دوی ۴۰۰ متر مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی بخش پرش ارتفاع را از آن خود کرد.

وی با اشاره به کسب عنوان نخست آریا عزیزی در پرتاب دیسک و علی اسدی در پرتاب وزنه، ابراز کرد: عرفان اسکندری نیز در دوی یک هزار و ۵۰۰ متر دوم و در دوی ۳ هزار متر نیز مقام سوم را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره از برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های ملی بسکتبال بانوان در رده سنی نوجوان خبر داد و متذکر شد: در این اردو سونیا اسدی از شهرستان خرم‌دره نیز در بین نفرات دعوت شده حضور دارد.

مصطفوی ادامه داد: اردوی تدارکاتی تیم بسکتبال دختران نوجوان ایران از یکم تا سوم شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از کسب مدال طلای الناز باغی و صبا کرمی از شهرستان خرم‌دره در المپیاد ووشوی شمالغرب کشور خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/ذ