افتتاح سالن سنگ‌نوردی شهرستان خدابنده
افتتاح سالن سنگ‌نوردی شهرستان خدابنده

عزیز عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی در شهرستان خدابنده بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در رشته‌های مختلف ورزشی در حال پیگیری است، اظهار کرد: این فعالیت‌ها در بخش‌های مسابقات و اعزام و حضور در مسابقات ورزشی و دوره‌های آموزشی است. وی از قهرمانی بانوان کونگ‌فوکار شهرستان خدابنده در […]

عزیز عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی در شهرستان خدابنده بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در رشته‌های مختلف ورزشی در حال پیگیری است، اظهار کرد: این فعالیت‌ها در بخش‌های مسابقات و اعزام و حضور در مسابقات ورزشی و دوره‌های آموزشی است.

وی از قهرمانی بانوان کونگ‌فوکار شهرستان خدابنده در مسابقات قهرمانی استان خبر داد و گفت: تیم خدابنده با قهرمانی در این دوره از مسابقات مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه فاطمه احمدی، زهرا پژوهان و ساینا نجفی مدال طلای مسابقات کونگ‌فوی قهرمانی استان زنجان را کسب کردند، گفت: همچنین زهرا کاظمی، مینا نجفی، فاطمه دانشور و کیمیا نوروزی مدال نقره مسابقات را کسب کردند.

عباسی ادامه داد: صغری حیدری، زینب فیروزی و مهسا موسوی نیز مدال برنز طلای مسابقات کونگ‌فوی قهرمانی استان زنجان را به مربیگری فرزانه علیخانی را کسب کردند.

وی از کسب عنوان مقام قهرمانی قهرمانان تیم شهرستان خدابنده در مسابقات فوتسال جوانان هلال احمر استان زنجان خبر داد و افزود: محمد منصوری، وحید قندی، کریم علی اکبری، جلال حسنلی، علی پرتویان، علیرضا امینی و حسام گنج خانلو اعضای تیم خدابنده در این دوره از مسابقات بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده ادامه داد: تیم شهرداری قیدار۷ بر ۳ تیم خرم نوین خرم‌دره را در قالب مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان شکست داد.

عباسی از پیگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال استان زنجان خبر داد و گفت: در هفته ششم از این مسابقات دو تیم البرز شهرداری زنجان و شهرداری قیدار به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

وی از افتتاح سالن سنگ‌نوردی شهرستان خدابنده خبر داد و تصریح کرد: این سالن با حضور مسؤولان هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان و خانواده‌های ایثارگران سید رضا جعفری و وحید محمدی افتتاح شد.

انتهای پیام/ذ