مسئولان با صلابت مقابل دشمنان انقلاب ایستاده گی کنند
مسئولان با صلابت مقابل دشمنان انقلاب ایستاده گی کنند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید رضا موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، افزود: دولت دوازدهم با انتخاب وزرای شایسته و رای اعتماد از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اهداف مورد تاکید قدم بردارند و در کاهش مشکلات و معضلات کشور پیشقدم باشند. وی با بیان اینکه  ورزا […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، سید رضا موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، افزود: دولت دوازدهم با انتخاب وزرای شایسته و رای اعتماد از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اهداف مورد تاکید قدم بردارند و در کاهش مشکلات و معضلات کشور پیشقدم باشند.

وی با بیان اینکه  ورزا و مسئولان کشور در عین صمیمت با ملت و داشتن پشتکار در برطرف کردن مشکلات در برابر دشمنان انقلاب نیز با صلابت بیاستند، ادامه داد: دولت دوازدهم با ارائه برنامه های کارشناسی و اقدامات خلاقانه و ماندگار وارد میدان شود.

موسوی با یادآوری انیکه مقام معظم رهبری در آغاز هفته دولت و در مراسم  تنفیذ حکم ریاست جمهوری مطالبی رو ارائه کردند که لازم است دولتمردان به این نکات توجه داشته باشند، گفت: پرداختن به مشکلات مردم، پرداختن به مسائل داخلی، معیشت و اقتصاد،  تعامل گسترده با دنیا، صلابت در برابر سلطه طلب؛ سه  مطلب مهم عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری است که باید دولت در طول چهار سال مسوولیت باید بدان توجه داشته باشد. 

موسوی با اشاره به ۲۵ ذی العقده روز دحوالارض گفت: خداوند زمین را پس از آفرینش آسمان ها و زمین گسترش دادو این روز، روز قیام امام زمان (عج) و گسترش عدل است.

امام جمعه موقت زنجان افزود: جوانان این مرز بوم در موقعیت و شرایط مختلف همانند جنگ هشت ساله دفاع مقدس از همه چیز خود گذشتند تا آرامش کنونی حاصل شود و شهادت شهید محسن حججی نیز نمونه عینی آن است که در حفظ دین و در راه حرم از جان خود گذشت.

موسوی در ادامه با بیان اینکه اول شهریور مصادف با اول ذیقعده روز ازدواج حضرت علی با حضرت فاطمه زهرا(س) نامگذاری شده که از هر جهت الگو و سرمشق هستند، گفت: تسهیلات ازدواج باید بیشتر شود و در زمان کوتاهی در اختیار جوانان قراربگیرد تا آن ها برای تشکیل خانواده به مشکلی بر نخورند.